شناسه خبر : 66558
پنجشنبه 09 خرداد 1398 , 17:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)؛

مراسم افتتاح ساختمان جدید ایستگاه صلواتی انصارالرسول برگزار شد

ساختمان جدید ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول به منظور ارائه خدمات پزشکی، رفاهی و مشاوره ای جهت زائرین در مراسمی با حضور جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله و جمعی از فرمانده هان و رزمندگان گردان انصار الرسول(ص) درقالب خادمین شهدا افتتاح گردید.

فاش نیوز -  فاز دوم ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول (ص) در بهشت زهرا (س) با حضور جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه و تعدادی از جانبازان و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس، در کنار یادمان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) افتتاح گردید.

به گزارش فاش نیوز، روز چهارشنبه مورخ هشتم خرداد، بخش جدید ساختمان ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول در گلزار بهشت زهرای تهران که اخیرا"به منظور ارائه خدمات پزشکی، رفاهی، و مشاوره ای و... زائرین احداث شده است، با حضور جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله و جمعی از فرمانده هان و رزمندگان گردان انصار الرسول(ص) و خادمین شهدا مورد بهره برداری قرار گرفت.

 



این ساختمان با هدف بهبود و گسترش خدمات رسانی صلواتی که پنجشنبه هر هفته از صبح تا نماز مغرب و عشا به کلیه زائران قبور مطهر شهدا خدمات رسانی می کند تأسیس شده، شامل مطب دکتر عمومی و متخصص، اطاق مشاوره رایگان حقوقی، تغذیه، خاتواده، آرایشگاه مردانه و... می باشد.


در مراسمی که به همین مراسبت برگزار شد، ابتدا «محمد کشوری»، مسئول ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول (ص)، که خود از رزمندگان دفاع مقدس می باشد گوشه ای از فعالیت ایستگاه صلواتی را در طی سال های گذشته، اعم از ساب زنی سنگ ها ی قبور مطهر شهدا، ویزیت رایگان پزشکی خانواده معظم شهدا و زائران قبور، مشاوره رایگان حقوقی، خانوادگی، تغذیه، آرایشگری، واکس زنی و پذیرایی از حداقل 4 الی 5 هزار نفر را به سمع و نظر حضار رساندند.


سپس سردار کوثری مطالبی در خصوص ارزش کار برای خدا و این قبیل اعمال خداپسندانه و دلگرمی خانواده های معظم شاهد و انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل جوان مطالب ارزشمندی را بیان کرد و در ادامه مسئول ایستگاه صلواتی انصارالرسول و یکی از خادمان شهدا از سوی رزمندگان و دیگر خادمان این ایستگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

بعداز اقامه نماز جماعت، کلیه مدعوین با صفا و صمیمیت مهمان سفره شهدا شده و روزه خود را افطار کردند.

 

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi