شناسه خبر : 66561
پنجشنبه 09 خرداد 1398 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان انجمن جانبازان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای از عموم مردم روزه دار و جامعه ایثارگران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای از عموم مردم  روزه دار و جامعه ایثارگران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن بیانیه به شرح زیر است:

«روز قدس، فقط روز فلسطین نیست؛ روز اسلام است»
امام خمینی (ره)
روز قدس، میراث گران بهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ورمزپیروزی  مردم فلسطین و مسلمانان جهان علیه صهیونیزم جهانی است.
ابداع روز قدس به عنوان روز نمادین مقابله مردم فلسطین و جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بوسیله  بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)بیش از 40 سال است که نقشه های شوم بدخواهان و دشمنان اسلام را نقش بر آب کرده و حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به یک خواست جهانی تبدیل کرده است.

امروز جوانان، مردان و زنان و کودکان  فلسطینی و لبنانی با مقاومتی مثال زدنی و پولادین دژ محکمی در برابر زیاده خواهی استبداد بین المللی و امپریالیسم جهانی تشکیل داده و با پیروزی های غرور آفرین مایه عزت مسلمانان و آزادیخواهان جهان شده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی زده اند.

در ادامه عادی سازی، آخرین و تازه ترین توطئه استکبار علیه مقاومت، طرح موسوم به «معامله قرن» است که توسط رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار از یک سو و برخی حکام خودفروخته و خائن کشورهای عربی حامی این طرح ذلت بار از سوی دیگر، در حال شکل گیری است. بدیهی است این معامله ننگین نیز مانند سایر توطئه های شوم دشمنان ، دست آوردی جز شکست و روسیاهی برای عاملان و حامیان آن نخواهد داشت.

انجمن جانبازان نخاعی با محکوم کردن طرح ننگین «معامله قرن» حمایت همه جانبه خود از انتفاضه فلسطین را تا وصول به پیروزی اعلام وضمن شرکت در راهپیمایی  روز قدس از جامعه ایثارگری دعوت می نماید هر چه با شکوهتر در این مراسم شرکت نمایند.

انجمن جانبازان نخاعی

خرداد98 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi