شناسه خبر : 66572
پنجشنبه 09 خرداد 1398 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت ائمه جمعه قم جهت شهادت امام جمعه کازرون

ائمه جمعه قم شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفتند

ائمه جمعه قم شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفتند

ائمه جمعه شهر مقدس قم با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون را تسلیت گفتند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی نهاد نماز جمعه قم در این پیام آمده است: «انا لله و اناالیه راجعون»؛ حضور روحانیّت در میدان مبارزه، یک پدیده‌ی بسیار مهمّ تاریخی است و شهادت، نشانه‌ی آن حضور است. (رهبر معظم انقلاب)

پیام ادامه یافته است: همزمان با سومین روز از لیالی مبارک قدر و در سحرگاهی خونبار، امام جمعه انقلابی، فاضل، مردمی و ایثارگر شهرکازرون شهید سرافراز حجه الاسلام و المسلمین محمد خرسند (رضوان الله تعالی علیه) در مصاف کوردلان منحرف لباس شهادت پوشید و وصل الی الله را پذیرفت.

پیام حاکیست: رحلت مظلومانه این روحانی خدوم ومتعهد که افتخار جانبازی مکرر در جبهه نبرد حق علیه باطل و سال ها خدمت به مردم شریف منطقه را در کارنامه خود داشت موجب تالم و تاسف شدید اینجانبان گردید و تردید نداریم ان شاالله مزد یک عمر خدمت صادقانه در سنگر مقدس امامت جمعه و یاری دین خدا را در تقرب با اولیا الهی خواهد گرفت.

در این پیام آمده است: ائمه جمعه قم ضمن درخواست از مسئولان قضایی و انتظامی جهت مبارزه و اقدام قانونی علیه کانون ها و فرقه های انحرافی و عاملان این فاجعه بزرگ، این داغ جانسوز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، مردم شهید پرور کازرون و بازماندگان محترم به ویژه بیت مکرم آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان مسئلت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون سحرگاه چهارشنبه هشتم خرداد ۹۸ در پی حمله فردی با سلاح سرد جانباخت.

بر اساس این گزارش، امام جمعه فقید کازرون ساعت حوالی ۳:۳۰ بامداد دیروز در حالی که به اتفاق همسر خود از آئین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قدر) بازگشته بود، مورد سوء قصد قرار گرفت.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

مرحوم خرسند از دوم شهریورماه ۱۳۸۶ امامت جمعه شهر کازرون را برعهده داشت.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi