شناسه خبر : 66580
شنبه 11 خرداد 1398 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزادی قدس مستنهض می خواهد

فاش نیوز - نمی خواهیم بگوییم که اولین کسی که علیه یهودیان و مسیحیان ظالم این کره خاکی راهپیمایی خانوادگی داشت پیامبر اسلام محمد(ص) بود در روز مباهله که امیرالمومنین علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) هم در این راهپیمایی حضور داشتند.

فقط می خواهیم بگوییم که راهپیمایی روز قدس برای حمایت از اسلام و مسلمانان است که صهیونیست ها با استراتژی هایی همچون هجوم و مصادره و ترساندن و خون ریزی مستمر سعی در به غارت بردن سرزمین فلسطین را داشته و دارند که با این موانع رو به رو هستند:

مانع اول:مقاومت جوانان

دومین مانع: جرات و جسارت و شجاعت

و سومین مانع: حب شهادت زنان و مردان و حتی کودکان

ساده اندیش ها و ساده دلان در مورد فلسطین، شبهه وارد می کنند و می گویند که صهیونیست ها سرزمین فلسطینی ها را خریده اند و پول آن را هم داده اند که باید از آنها پرسید:

1-آیا کسی حاضر است وطن خود را بفروشد؟مگر شما نمی گویید وطن مثل مادر است؟آیا دیده اید کسی مادر فروش شود؟!آیا این عقلی است؟

2-آیا کسی که سرزمین خود را فروخت دوباره میرود با هرقیمتی حتی جان و خون دادن و استشهاد و شهادت باز پس بگیرد؟!

3-آیا شما تا به حال سندی یا نشانه ای دیده اید که صهیونیست ها در دادگاه های بین المللی به همه نشان بدهند که دلیل محکم بر فروش و خرید سرزمین های فلسطین باشد؟!

اسرائیل اختاپوت است به فلسطین اکتفا نمی کند.برای قطع بازوهای این اختاپوت جهانی و استنهاض و نهضت امت اسلام علیه صهیونست ها یک ولی امر واحد جهانی نیاز هست و اگر این نهضت جهانی و مهم تا به امروز آنگونه که شایسته است محقق نشده بخاطر این است که همه گوش به فرمان یک ولی امر واحد جهانی نبوده اند.

وظیفه مهم ولی امر واحد در مسئله فلسطین، اولاٌ:شناسایی تهدیدها و خطرات و بیان اهمیت قدس و اقصی برای اسلام است که فلسطین تنها متعلق به فلسطینی ها نیست بلکه به تک تک مسلمان ها تعلق دارد و سقوط آن ذلت و صعود آن عزت مسلمانان است ،ثانیاً: تایید حرکت های مقاومت و پشتیبانی مادی و معنوی ، ثالثاً: تاکید بر عدم قومیت گرایی در مسئله مهم فلسطین ،رابعاً:دوری از اختلاف های سیاسی در این مسئله مهم ،خامسا ً:پیش بینی نقشه ها صهیونیست ها و بازی های سیاسی آنها را کند و افشا نماید و سادساً:مسائل فقهی مربوط به مسئله فلسطین را پاسخ دهد و آنها را برای همه مسلمانان بیان کند مثلاً این هفده سئوال فقهی در مورد فلسطین و اسرائیل:

1- حکم شرع در برابر کسانی که در حمایت از صهیونیست ها سکوت اختیار می کنند چیست؟

 

2-افراد و گروه ها و تشکل های که از اسرائلی ها و صهیونیست ها حمایت مادی و معنوی می کنند و با آنها تعامل دارند و نیروی انسانی در اختیار آنها قرار می دهند چه حکمی دارند؟

 

3-تعهدات دائمی و موقت با یهودیان چه حکمی دارد؟

 

4-اشغال و فتح سفارت های صهیونیستی توسط مسلمان چه حکمی دارد؟

 

5-سیاستمدران و دولت مردانی که حکم ولی امر را که مربوط به فلسطین است نقض کنند چه محکومیت های در انتظار آنها خواهد بود؟

 

6-آنها که در جهت حمایت از صهیونیست ها سخنی می گویند و عملی انجام می دهند و جاسوسی می کنند و جاده صاف کن می شوند چه حکمی دارند؟

 

7-حکم شرعی فروش نفت و گاز و مواد خام و مبادلات تجاری با صهیونیست ها چیست؟

 

8-آیا خودی های اسرائیلی منش از نظر شرع و اسلام حکم محارب یا فاسق یا منافق دارند؟

9-حکم کسی که از نظر فکری و طرح و استراتژی به صهیونیست ها کمک می کند چیست؟

 

10-مهم ترین واجب کفایی و مهمترین واجب فوری در رابطه با فلسطین و اسرائیل چیست؟

 

11-حکم شرع در برابر کسانی که به فلسطینی ها برای مقاومت و دفاع از وطن و سرزمین خود فحش میدهند و برای اسرائیلی ها در مکاتبات خود دعا میکنند چیست؟

 

12- آیا اسرائیل برای ما حکم دوست را دارد یا حکم محارب را دارد یا حکم دشمن عادی را دارد یا حکم یکی از طرفین قرارداد را دارد؟

 

13-آیا آن قسمت هایی که از سرزمین فلسطین اشغال شده است واجب است آزاد شود یا متعلق به اسرائلی ها است؟

 

14-آیا شرکت های صهیونیستی که خارج از محدوده اسرائیل فعلی (اشغالی)هستند هم جزئی از اغتصاب های آنها به حساب می آید؟

 

15- مسئله فلسطین و قدس و اقصی از نظر اقتصادی و امنیتی و نظامی و سیاسی واجتماعی و ...از قضیه های اولیه است یا ثانویه و از صغریات است یا کبریات؟

 

16- آیا خمس و زکات به مجاهدان و مدافعان قدس و فلسطین و اقصی تعلق می گیرد؟

 

17-آیا مهاجران از سرزمین های اشغالی فلسطین می توانند علاوه بر اقامت دائمی در کشورهای دیگر اسلامی تابعیت داشته باشند و از بیت المال و یارانه و خدمات استفاده نمایند؟

 

در سخنرانی ها و مصاحبه های تلوزیونی و رادیویی و یاداشت های سران اسرائیلی پر است از عبارات ها و نفرت پراکنی های که نشان دهنده اهداف و ذات آنهاست که لازم است جوانان و نوجوانان بدانند که آنها چه افکار و اعتقاداتی دارند و ما به چه دلایلی از صهیونیست ها متنفر هستیم.

به دلایل مختلف از صهیونیست ها متنفریم.آری! از اسرائیل ها متنفریم چون اسحاق شامیر یکی از رهبران موساد می گوید: بزودی فلسطینی ها را مانند ملخ زیر پا له می کنیم و سر آنها را به سنگ ها می کوبیم.

از اسرائیل ها متنفریم چون بنیامین زئب مشهور به تئودور هرتسل که جنبش سیاسی صهیونیسم را پایه نهاد می گوید :ساکنان فلسطین که فقیر هستند را باید از این مرزها خارج کنیم و به آنها هرگزشغل داده نشود و بگذارید همیشه بی کار باشند و این وسیله تنها راه استیلاء بر این سرزمین است که لازم است سری و مخفیانه انجام شود.

از اسرائیل ها متنفریم چون داوید بن گوریون اولین نخست وزیر اسرائیل می گوید: اینها را باید از این سرزمین بیرون کنیم و ما به جای آنها بنشینیم و باید تک تک فلسطینی ها را به قتل برسانیم، به جز آنها که بخواهند در کنار ما همچون برده و بنده برای ما زندگی کنند.

از اسرائیل ها متنفریم چون گوریون می گوید: این نقشه اسرائیل کنونی را انگلیسی ها برای ما طراحی کردند که قبول نداریم، نقشه ما که جوانان و بزرگان ما برای ما طراحی کرده اند از نیل تا فرات است و باید مطمئن شویم که فلسطینی ها هرگز به اینجا باز نمی گردند و پیران آنها به زودی میمیرند و جوانان هم فراموش می کنند که ما با آنها چه کردیم!

از اسرائیل ها متنفریم چون ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل میگوید:فلسطینی ها همچون تمساح هستند که هرچقدر گوشت به آنها بدهی بازهم دوباره طلب میکنند و سیری ناپذیرند.

از اسرائیل ها متنفریم چون مناخم بگین نخست‌وزیر اسرائیل در یک سخنرانی می گوید:فلسطینی ها حیواناتی بیش نیستند که فقط دوپا دارند.

از اسرائیل ها متنفریم چون رفائیل ایتان رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر قدس که از فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای اسرائیل بود می گوید:هنگامی که استعمار این سرزمین تمام شود ،اعراب همچون جیرجیرک های سرگیجه گرفته ای و مست داخل یک شیشه در بسته می شوند و از این سرزمین حتی یک سانتیمتر هم برای آنها نمی گذاریم.

از اسرائیل ها متنفریم چون آریل شارون می گوید:این را واضح می گوییم نه سر بسته که همه بدانید ما یهودیان برآمریکا سیطره و تسلط پیدا می کنیم و آنها تمامی خواسته های ما را علیه دیگران مو به مو اجرا می کنند.

از اسرائیل ها متنفریم چون هنگامی که یک روزنامه نگار نیویورک تایمزی از اسحاق رابین نخست‌وزیر اسرائیل می پرسد:بعد از مذاکرات با فلسطینی ها چه می کنید؟ با اشاره دست خود میگوید: همه را بیرون می کنیم!

از اسرائیل ها متنفریم چون موشه دایان نخست وزیر اسرائیلی در یک برنامه رادیویی میگوید:هدف نهایی ما فقط امپراطوری در جهان است.

بخاطر معامله قرن از آنها بیزاریم.می گویند ما ضعیف هستیم و مقاومتی نداریم،آنها با هروسیله ای می کوشند که ما را قانع کنند که آنها دشمنان ما نیستند،تبر نیستند،آفت نیستند و می گویند که لازم نیست ما برای قطع درخت تنومندآنها به زمین آنها وارد شویم و اقدام کنیم که بزودی یکی از خودشان در این زمین  که ملک ما است این کار را برای ما انجام می دهد.

فلسطین ما را ببخش که از ایام طفولیت به خاطر دارم که در هرخانه ای و مسجدی و هیئتی که می رفتیم عکسی و تمثالی از قدس و اقصی و فلسطین بود اما امروز کم تر آن عکس های زیبا را می بینیم!

نگران مباش ای فلسطین که روزی را خواهی دید که پرچم نصرت الله بر القصی و قدس به اهتزاز در می آید.

ای فلسطین آنهایی را که از روی نادانی می گویند کشتن فلسطینی ها آری اما مرگ بر اسرائیل و مرگ آمریکا گفتن نه !را ببخش.

 ای فلسطین آنهایی را که از روی غفلت می گویند پشتیبانی همه جانبه آمریکا از صهیونیست ها آری اما پشتیبانی همه جانبه ایران ها و کشورهای دیگر از فلسطینی ها نه!را ببخش.

ای فلسطین آنهایی را که از روی ترس و زبونی می گویند کشتن مسلمانان فلسطنی آری اما کشتن صهیونیست ها نه !آنها با ما کار داشته باشند و در ریز و درشت دخالت کنند اما ما هیچ کاری با آنها نداشته باشیم!آنها عهد بشکنند و ما عهد نگه داریم!را هم ببخش یا اگر خواستی هرگز نبخش.

قدس میراث انبیاست. قدس مهبط الوحی است.آزادی قدس مستنهض می خواهد.با فلسطین ارتباط داشتن هویت ما است.با قدس ارتباط ایمانی داریم. فلسطین سرزمین معجزات است. خدای که حامی قبله دوم بود، حامی قبله اول هم هست.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi