شناسه خبر : 66632
یکشنبه 12 خرداد 1398 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امیدی که یک واقعیت است

انگار تاریخ صدر اسلام دارد تکرار می شود؛ ولی نهایتا نا امیدی در دل ما جا ندارد. بالفرض محال اگر تمام دشمنان داخلی و خارجی همصدا و یک هدف جمع شوند...

فاش نیوز -  شبکه خبر در چند هفته اخیر هر شب حوادث ماه های اول انقلاب و بعد از آن را نشان می دهد (شورش ها و جنگ بعضی شهرهای مرزی - موضوع بازرگان و سپس بدتر از آن بنی صدر - دشمنی با شهید بهشتی و نهایتاً موج ترور هدفمند بهترین یاران امام و انقلاب - و نهایتا شروع جنگ و…) آن زمان ایران بسیار ضعیف بود (هم از لحاظ اقتصادی هم نظامی)؛ ولی به خاطر شخصیت امام و حمایت اغلب خواص، از آن دوران بسیار سخت گذشتیم ولی متاسفانه اکنون که هزارها برابر از آن زمان قوی تر شده ایم (نظامی که جای خود دارد، حتی از لحاظ اقتصادی)، به خاطر اینکه خیلی از آن خواص بتدریج به خاطر شهوت قدرت و ثروت از اسلام و انقلاب فاصله گرفتند، وضع به جایی رسیده که خیلی ها به اشتباه فکر می کنند که وضع ما از روزهای اول انقلاب خیلی بدتر شده است.

انگار تاریخ صدر اسلام دارد تکرار می شود؛ ولی نهایتا نا امیدی در دل ما جا ندارد. بالفرض محال اگر تمام دشمنان داخلی و خارجی همصدا و یک هدف جمع شوند و بخواهند به رهبری کوچکترین صدمه ای بزنند - در بدترین حالت حداقل یک میلیون نفر جانفدا (مثل حججی ها) حاضرند در راه رهبری دهها بار جانشان را فدا کنند تا مویی از سر رهبری کم نشود (کسی که هر چه زمان بگذرد افراد ناآگاه  به بزرگی اش بیشتر پی خواهند برد)
فلذا امید به آینده بهتر یک واقعیت است -  به فرموده آقا نوید دادند که آینده، بسیار درخشان تر از امروز خواهد بود؛ و دل آرام شد وقتی که غیر مستقیم از ظهور امام زمان در آینده ای نه چندان دور خبر دادند؛ و یقینا با عقل (حوادث جهان)  می توان دریافت که اسراییل رو به زوال است و نهایتا محو خواهد شد و آن شجره خبیثه ملعونه دنباله بنی امیه (آل سعود) بدست مجاهدین اسلام نابود خواهد شد.
و به نظر حقیر این مجاهدان، کسانی جز یار و یاوران و عاشقان آن حضرت (مهدی موعود) نخواهند بود و به احتمال بیشتر، زوال و سقوط آل یهود و  آل سعود بزودی و از لحاظ زمانی کمی قبل یا همزمان با ظهور آن حضرت خواهد بود.

امام جواد«ع» با فضیلت ترین و راه گشاترین امور: «اَفضَلُ اعمالِ شیعتنا انتظارُ الفَرَج مَن عَرَف هذ الامرَ فقد فُرِّج عَنه بانتظاره»
الهم عجل لولیک الفرج

دکتر مرتضی رضیعی(جانباز نخاعی)

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi