شناسه خبر : 66634
شنبه 11 خرداد 1398 , 14:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمنان داخلی کشتند ما را!

فرید اسکندری - سلام خدا بر شهدا و امام شهدا

  امروز دشمنی که در خارج از مرزهای کشورمان قرار دارد جرات و توان ضربه زدن به ملت آزموده ایران را ندارد. دشمن های داخلی که خیلی از آنها در پست وزیر، معاون، وکیل ملت در مجلس خیلی از استانداران، فرمانداران، صاحب منصبانی که به نوعی قدرتی دارند جرایم یقه سفیدها را انجام می دهند.

 ملت ما اگر امروز حسین خرازی،حسن باقری، ابراهیم همت، زین الدین، باکری، هاشم اعتمادی،محمد غیبی و امثال این جوانمردان مرد را داشت علاوه بر اینکه امام خامنه ای اینجو ر تنها نمیشد، مردم هم کوچکترین رخنه ای در دلشان به وجود نمی آمد.

 جهل یه عده مزدور اسراییل و اربابش امریکا باعث شده این کور دلان نیمه خالی لیوان را ببینند و زمینه خروج خود را پیشاپیش در کانادا هموار کنند. البته و صد البته که دولت تدبیر بی تدبیر هشتاد درصد بدبختی کشور ما را رقم زد. در زمینه اقتصادی مردم جنگ رفته و وارثان واقعی نهضت امروز در خون خود می غلتند. اختلاسگران با مردم چه می کنند؟

 خدا را گواه می گیرم اگر نبود رهنمودهای پیشوا و مقتدای مسلمانان جهان امام خامنه ای امروز هیچ حماسه ای رقم نمی خورد! ما غیر از امام خامنه ای نمی توانیم به هیچ کسی اعتماد کنیم و دلیل حماسه آفیدن مردم و سعه صدر مردم فقط و فقط معظم له می باشند پس مردم را به سوی نیروی لیبرال و غربگرا ترقیب نکنیم. ملت ایران در هر خانواده ای یک شهید و جانباز و رزمنده دارد. ما وامدار خون شهدا هستیم. مردم بسیار نجیب و دانا و از همه چیز آگاهی دارند و اگر مقتدایشان و نایب بر حق امام عصر (عج) امام خامنه ای اشاره ای بکنند، هیچ قدرتی یارای ایستادگی در مقابلشان را ندارد.

به امید روزی که پرده ها کنار رود و دشمنان ملت رسوا شوند. آمین

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، دوست عزیز تمام کسانی که بر علیه اعتقادات و مقدسات شیعیان تلاش کردند همگی به حول و قوه الهی آنچنان رسوا شدند که صدای طبل رسوایی را تمام دنیا شنیده است.
کسانیکه بی تقوا و بی اعتقادات دینی تظاهر به تقوا و اعتقاد کردند اینطور با قدرت الهی رسوا شدند. اگرچه در طول تاریخ کسانی تظاهر کردند و عاقبت همگی رسوا شدند اما پند و اندرزی بود برای آیندگان که اشتباهات گذشته را تکرار نکنند لیکن آنچنان محسور و فریفته قدرت و ثروت شدند که شیطان نیازی به سحر کردن ایشان ندارد و خودشان با آتش حرص و طمع و شیفتگی ظواهر دنیا تمام اعمال و پیشینه و ریشه دیرینه را تباه و خاکستر کردند.
تشنگان قدرت و ثروت که امروز در اوج بدنامی و رسوایی قرار گرفتند روزگاری میتوانستند در پستهای حساس نظام اسلامی و خدمت به شیعیان به اعلی علیین و کمال محبوبیت بین مومنین و حق تعالی برسند اما ذات پست و خرابشان هرگز به تعالی و عزت میل نداشته است بلکه چند روزی با فریب مردم و سیاست بازی و پولهای سیاه و کثیف توانستند در جایگاه صالحان و پرهیزکاران قرار بگیرند اما عدم سنخیت با اینچنین جایگاهی رفیع و عظیم آنان را از مقام عالمان خدمتگذار به خیانتکارانی دنیا پرست و فریبکار و دروغگو تبدیل کرده است که به راحتی مرتکب انواع گناهان کبیره همچون دزدی و ارتشاء و ربا خواری و قتل و غیره میشوند.
امیدواریم بزودی مفسدان متظاهر و نفوذی از حاکمیت نظام اسلامی و ولایت شیعیان ریشه کن شوند ان شاالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi