شناسه خبر : 66658
دوشنبه 27 خرداد 1398 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از نعمت خدمت استفاده کنید

نردبان این جهان ما و منیست

عاقبت این نردبان افتادنیست

لاجرم هرکس که بالاترنشست

(بی گمان) استخوانش سختتر خواهد شکست.

به استحضار سران سه قوا می رساند چرا با گذشت بیش از33 سال از زمان مجروحیت و 35 سال از زمان اعزام به خدمتِ زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی، هنوز حَسب قانون، حق و حقوق سربازان وظیفه ازکار افتاده کلی همطراز با نیروهای پایور آن هم با 2 رتبه بالاتر سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی مان را پرداخت ننموده اند؟

انصاف هم خوب چیزی است!

افرادی که در ادارات و دوائر دولتی و سازمان ها خدمت نموده باشند پس از30 سال پاداش پایان خدمتشان را دریافت می نمایند، اما برای جانبازان اجرا نمی شود؟

قانونی هم داریم که افرادی که درمشاغل سخت مشغول خدمت بوده پس از20سال بازنشسته و 30 روزحقوق کامل دریافت می نمایند. آیا کاری هم سخت تر از کشیدن درد و رنج دوران پس از مجروحیت سراغ دارید؟

در واقع بایستی جانبازان ازکارافتاده کلی پس از 15 سال از زمان مجروحیت و از کار افتادگی، پاداش و طلب ذخیره مرخصی شان را کامل دریافت نمایند ولی متاًسفانه بیش از 3 دهه هم گذشته ولی هنوز دولت به وظیفه اش عمل ننموده است! حال با توجه به مختصر توضیحات حقیر، انصاف به خرج داده و سنوات پاداش پایان خدمت و سایر مطالبات ما را پرداخت نمائید تا لااقل فرزندانمان که اکثراً تحصیلات دانشگاهی داشته و به لطف دولت هنوز بیکار می باشند، آن را دستمایه کاری کرده تا بتوانند لااقل زندگی شرافتمندانه ای برای خود تشکیل دهند.

حضرات مسئولین!

برای یک بار هم که شده، خودتان را به جای ما بگذارید و از پائین به بالا نگاه کنید، شاید متوجه شده و این را هم بدانید درب هیچوقت روی یک پاشنه نمیچرخد.

دل براین دنیا مبندید چون که شاه عباس رفت.

جامه زرّین گذاشت و با تن کرباس رفت.

ما شاید از شماهایی که بر اریکه قدرت تکیه زده اید زودتر دنیای فانی را ترک گوییم، ولی شک نکنید که شماها نیز چندصباحی بیشتر از ما زندگی نخواهیدکرد.

حال که خداوند به شما این نعمت را داده که چند صباحی به مردم خدمت کنید چه خوبست که بی منّت و این که قدر بدانید و واقعاً کارکنید و نام نیک از خود به یادگار بگذارید.

با آرزوی طول عمر برای بزرگ جانباز انقلاب اسلامی ایران رهبرمعظم، حضرت آیت ا...خامنه ای.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام ، از تمامی قوانین مصوب برای خدمت رسانی به ایثارگران فقط تقلیل ساعت کار جانبازان بسیار دقیق مطابق واقعیت بر حسب درصد تعیین شده است یعنی استفاده از تقلیل ساعت کار ابتدای وقت اداری برای مصرف داروهای آرامبخش و زمانی که لازم است تا عوارض سرگیجه و تهوع و غیره فروکش کند کاملا با زمان تقلیل ساعت کار جانبازی مطابقت دارد.
سایر قوانین مصوب و آیین نامه های بعدی که توسط بنیاد تنظیم میشوند بهیچ وجه کارآیی و در اجرا مطابق با نیازها و شرایط تخصیص تسهیلات نمی باشند و لازم است بطور کامل بازنگری و مطابق نیازها و شرایط ایثارگران تنظیم و ابلاغ و اجرا شوند.
در حال حاضر اعتراضات و شکایات و اعلام نارضایتی ایثارگران ناشی از عدم تطابق قوانین مصوب و آیین نامه های اجرایی با نیازها و شرایط دریافت تسهیلات ایثارگران است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi