شناسه خبر : 66670
یکشنبه 12 خرداد 1398 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا صداوسیما از بنیاد برای پاسخ به مشکلات ایثارگران دعوت نمی‌کند

خدا قوت خدا به همه خدمت گذاران به این نظام سلامتی عنایت فرماید بنده فرزند شهید هستم در مورد دادن یک مقطع تحصیلی بالاتر به فرزندان شهدا لطفا توضیح بدید . ارتقای یک رتبه حقوقی بالاتر برای من اعمال شده ولی یک مقطع تحصیلی بالاتر خیر. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .دعای خیر امام و رهبر و شهدا و خانواده هایشان پشت و پناه شما.

-  فرزندان شهدا برابربند ز ماده 88 قانون برنامه ششم به شرح زیر فقط از موارد مندرج در این بند محرومند و از سایر امتیازات همانند جانبازان 50 درصد و بالاتر برخوردارند. اگر اقدام نشده از طریق بنیاد پیگیری کنید تا دستگاه شما اقدام کند.
ز- فرزندان شهدا از کلیه امتیازات و مزایای مقرر در قوانین و مقررات مختلف برای شخص جانباز پنجاه درصد (50%) و بالاتر به استثنای تسهیلات خودرو، حق پرستاری، کاهش ساعت کاری و حالت اشتغال برخوردارند. امتیازات ناشی از این بند شامل وابستگان فرزند شهید نمی‌شود.

***

چرا صدا و سیما از مسئولین بنیاد شهید یا نماینده ایثارگران همانند معلمان (که تا حالا ده ها بار آمده و پاسخ معلمان را داده اند)  برای پاسخگویی به جامعه هدف دعوت نمی کند؟

-  حتما" صدا و سیما مسایل مهم تری مثل تبلیغ سلبریتی ها ،‌مسابقات قمار گونه  و ... را بر عهده دارد و به مسائل ایثارگران نمی تواند برسد. با توجه به اینکه دست تنها هستم متن های ارسالی دوستان را در حد وسع مطالعه و از برخی از آنها هم در قالب پیام در کانال استفاده می کنم .

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi