شناسه خبر : 66678
یکشنبه 12 خرداد 1398 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور پرشور خوزستانی‌ها در راهپیمایی روز قدس/ تصاویر

مردم روزه دار استان خوزستان با اعلام انزجار و نفرت خود از اسراییل غاصب و حامیانش در مراسم روز قدس شرکت کردند.

فاش نیوز - مردم روزه دار استان خوزستان ( اهواز، آبادان، مسجدسلیمان و باغملک ) با اعلام انزجار و نفرت خود از اسراییل غاصب و حامیانش در مراسم روز قدس شرکت کردند.

 

 مردم ولایتمدار شهرهای استان خوزستان با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام انزجار خود از رژیم غاصب اسراییلی و شکنجه مردم بی دفاع فلسطینی با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کرده و تبعیت خود از فرامین مقام معظم رهبری را متجلی کردند.


 لازم به ذکر است راهپیمایی روز قدس در شهرهای یاد شده به ترتیب از خیابان امام خمینی اهواز، مسجد امیرالمومنین آبادان، مقابل سازمان تبلیغات اسلامی مسجد سلیمان و فلکه اصلی شهر باغملک به سمت مصلی نماز جمعه برگزار شد البته روزه داران باغملکی به سمت مسجد سیدالشهداء رهسپار شدند.

 

 

 

جعفری

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام و عرض ادب با تشکر از همکاری فاش نیوز لازم است عرض کنم مردم ولایتمدار شهرهای استان خوزستان با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام انزجار خود از رژیم غاصب اسراییلی و شکنجه مردم بی دفاع فلسطینی با آرمانهای امام راحل تجدید پیمان کرده و تبعیت خود از فرامین مقام معظم رهبری را متجلی کردند . بنده فقط تصاویر این حضور دشمن شکن در شهرهایی که بزرگواران تصاویر را در اختیار بنده قرار دادند بهنمایش گذاشتم . لذا جا دارد در اینجا از همکاری ارزشمند دوستان ارسال کننده عکس از شهرهای یاد شده بسیار تشکر کنم .

(@-@)




اون عکسه که نوشته هیئت رزمندگان خشت و جامعه پزشکی فارس چی ؟
سلام قنبر مبارز
اون عکس جامعه پزشکی فارس ، توسط دوستان بزرگوار و رزمنده خوزستانی ارسال شد که رفته بودند شیراز و از آنجا در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند . اون عکس بعدی هم مال عزیزان کازرونی است که تو گروه واتساپی عزیزان آبادانی برایمان ارسال شد . قاطی عکسهای ارسالی به منظر شما رسیده .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi