شناسه خبر : 66710
دوشنبه 13 خرداد 1398 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جملات ناب شهدای یزد در مورد امام خمینی

«فاطمه ذاکری» گفت: به منظور برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد، سخنان ناب شهدا در مورد امام (ره) در وصیت‌نامه‌هایشان استخراج و منتشر خواهد شد.

«فاطمه ذاکری» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد  با اشاره به زندگی سرشار از معنویت و سادگی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امروزه گرامیداشت یاد و خاطر امام (ره) و زنده نگه داشتن یاد و راه ایشان یک ضرورت بسیار مهم است و خوشبختانه هر ساله به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی برنامه‌های خوبی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد سخنان ناب شهدا در مورد امام (ره) در وصیت نامه‌‌هایشان استخراج  و منتشر می‌شود.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد تاکید کرد: این کار مدتی است توسط بانوان حوزوی آغاز شده و برای روز ارتحال امام خمینی از این جملات در قالب بورشور منتشر خواهد شد.

ذاکری مطالعه وصیت نامه‌های شهدای والامقام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس امری ضروری دانست و یادآور شد: شهدا با تأسی از آموزه‌های بنیادین انقلاب اسلامی، امام و مقتدایشان خمینی کبیر (ره) رفتند و جلوه هایی ناب از ایثار را برای آیندگان به میراث گذاشتند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi