شناسه خبر : 66776
چهارشنبه 15 خرداد 1398 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز

پرچم دست شماست آقا و خاطرمان جمع است وقتی با شما هستیم.

 نمیدانم آن روز که امام راحل سرودند انتظار فرج از نیمه خرداد کشم، منظورشان اطمینان از انتخاب جانشینی برحق در نبود خودشان برای سکان داری این انقلاب بود یا نه ؛ اما میدانم که شاید از دلایلی که فرمودند "با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص، و به سوی جایگاه ابدی سفر می‌کنم"؛ همین بود که انقلابمان بی ناخدا نخواهد ماند .

 مگر نه اینکه بارها ایشان را با القابی چون "بازوی توانای جمهوری اسلامی"، "برادری آشنا به مسائل فقهی و متعهد به آن"، "خورشید روشن"، "عالم به دین و سیاست"، "سربازی فداکار در جبهه های جنگ و معلمی آزموده در محراب و خطیبی توانا در جمعه و جماعات و راهنمایی دلسوز در صحنه انقلاب"، یاد کرده بودند ؛ و "اینکه الحق ایشان شایستگی رهبری را دارند".

شخصیت شما نه تنها توسط امام خمینی (ره) که توسط بسیاری از علما و مراجع چون آیت الله بهاءالدینی که فرمودند "ایشان ذخیره الهی برای بعد از امام بوده است" ، یا آیت الله اراکی که "ایشان را مایه دلگرمی و امیدواری ملت میدانستند "، تایید شده است.

از دوستان داخلی که بگذریم ، شما حتی در نظر سیاستمداران خارجی و دشمنانمان نیز مورد تحسین هستید و گاهی در صفحه اول مجلات معتبر آنها به عنوان کسی که اقتدار و اولتیماتومش بشدت مرعوب کننده است یاد میشوید .

سبک زندگی شما و برحذر داشتن فرزندانتان از هرگونه فعالیت اقتصادی و سیاسی و پرهیز از تجمل گرایی و اشرافی گری آنگونه بوده که تا این لحظه کوچکترین نقطه ای برای سوءاستفاده آنها باقی نگذاشته است .

مهر و عطوفتتان با فرزندان شهدا و خانواده های آنها ، رافتتان در حق زندانیان و قربانیان بلایای طبیعی ، دیدارتان حتی با خانواده های ارمنی و مسیحی ، مورد تعجب رسانه های داخلی و خارجی است .

برای ما نه تنها رهبرید و آقایید و امامید ، که فرماندهی و استادی هم برازنده شماست ، روز پدر ، روز پاسدار ، روز جانباز و حتی روز پزشک که میشود در سرآغاز فهرست خوبانی هستید که یاد میشوید ، چرا که الفبای انقلاب را با شما تمرین کردیم و پدر معنوی و پاسدار انقلابمان شما هستید ؛ و تنها شمایید که هروقت از بحرانها و فشارها خسته میشویم و راه به جایی نداریم سخنانتان چون آبی به روی آتش ، هم ما را آرام میکند و هم نقشه های دشمنانتان را بی اثر .

چه خوب گفت احمد عزیزی که "آقای خامنه‌ای دست ما را به دامن خورشید خواهد رساند. آقای خامنه‌ای برای دلهای خونین ما که افق گرفته‌ی عاشوراست، چراغ نیمه شعبان را خواهد افروخت. آقای خامنه‌ای خانه‌های گلی ما را در کوچه بنی هاشم ثبت نام خواهد کرد. آقای خامنه‌ای سیادت جنگل را بر زخم نمک آلود کویر خواهد پاشید و یتیمان خمینی را به سفره نور و نوازش دعوت خواهد کرد. آقای خامنه‌ای پلی از خمینی تا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است."

خلاصه که پرچم به دست شماست آقا، و خاطرمان جمع است وقتی با شما هستیم ،چه باک از حرف و حدیثها و طعنه های دیگرانی که چشم دیدن شما را ندارند . امروز عزیز مصر ما شما هستید و در هرنفس برایتان لا حول و لا قوه الا بالله میخوانیم .

بدانید که اگر آن روز سربازهای خمینی، جگردارتر از صد مرد در ره عشق به وطن و دین ، از جان و مال و خانواده خود گذشتند ، ما نیز خشم فرو خورده طوفانیم ، اشارتی کنید ریشه هرچه فتنه است را میخشکانیم و طوفان میکنیم .
"ما چون تندر نمیخروشیم ، مگر آنگاه که خصم را فرو کوبیم و سیل روان نمیکنیم، مگر آنگاه که بباریم".(فرازی از خطبه 9 نهج البلاغه)

گرگ‌ها خوب بدانند، در این ایل غریب
گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز

گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند
شیر مردی چو علی خامنه‌ای هست هنوز
علی عسکری موسوی

سالروز سی امین زعامتتان بر کشتی انقلابمان مبارک

صفورا ترقی

منبع: افکارنیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi