شناسه خبر : 66777
چهارشنبه 15 خرداد 1398 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زمان آغاز میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

زمان آغاز میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر اعلام شد

زمان آغاز میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر اعلام شد

فرایند میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های کشور از جمله غیردولتی ها و پیام نور از ۲۰ خرداد آغاز می شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار دانشگاه و آموزش، سازمان امور دانشجویان فرایند ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور از جمله غیردولتی‌ها و پیام نور را به مدت یک ماه در روزهای ۲۰ خرداد تا ۲۰ تیرماه انجام می‌دهد.

جامعه هدف این میهمانی و انتقال، فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز ۲۵ درصد و بالاتر هستند.

این ثبت تقاضا برای سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ است و دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی موظف هستند زمان شروع ثبت درخواست متقاضیان واجد شرایط را با استفاده از ابزارهای مناسب از جمله سایت دانشگاه، تابلوهای اعلانات آموزشی در تمام دانشکده‌های هر دانشگاه یا مؤسسه اطلاع رسانی کنند.

دانشگاه‌های مبدأ باید درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ۲۰ تا ۳۱ تیرماه ماه ضمن تأیید اطلاعات متقاضی، نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را ضمیمه کنند.

وظایف متقاضی

همچنین متقاضیان واجد شرایط آئین نامه نقل و انتقال باید در زمان اعلام شده (۲۰ خرداد تا ۲۰ تیرماه) از طریق مراجعه به سامانه سجاد portal.saorg.irدرخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، ثبت کرده و تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل و پس از دریافت کد رهگیری، نتیجه را از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی‌شان خاتمه یافته، باید مجدد در سامانه ثبت‌نام کرده، کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال توأم با تغییر رشته از این سامانه برای ثبت درخواست خود استفاده نکنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi