شناسه خبر : 66781
پنجشنبه 16 خرداد 1398 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست کمیسیون مجدد بدم؟

ناصر - پدر من سی سال پیش توی یه عملیات در اهواز جانباز میشن و همون جا بدون هیچ چکابی بهش ۴۵ درصد میدن. چون پاش قطع شده بود و پدر از اون سال به بعد کمیسیون پزشکی نرفته بود. تا سال ۹۷ فقط پنج درصد به پدر بنده اضافه کردن. این در صورتیه که چکاب کامل از پدر من نگرفتن. فقط از دستش عکس انداختن و پاش و پدرم میگه بهم گفتن تو که چیزیت نیست. همینم که هستی خوبه.

 الان پدرمو بردیم چند تا بیمارستان و مدارک موجوده که بیست ترکش دست چپ و هجده ترکش در قفسه سینه و مشکل شنوایی و موجی بودن و اعصاب و روان و مشکلات ستون فقرات به خاطر اینکه پاش قطع هست و چیزای جزئی دیگه!

والا نمیدونم چی کار کنم! دوباره درخواست کمیسیون پزشکی بدیم؟؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
امکانات سنجش درصد ومیزان کارافتادگی اوایل ضعیف بود و علم وتجربه در مورد مجروحیت رزمندگان جبهه هم ضعیف .مثلا مگه میشه کسی با من درگیر بشه صدمه جسمی هم ببینه ولی موج انفجار, ایشان را نگرفته باشد؟
طبق تجربه غالب رزمندگان از موج انفجار وشیمیایی در عذاب ورنج می برند.
و هرکس در عملیات بوده بیشتر اسیب روحی دیده.
سپس اینکه ابتدا از نظر سنی جوان بودند وبدن فوی بود ,پا به سن که گذاشتند علایم ذکر شده شدید و پیشروی کرد و بر ایثارگر غلبه نمود.
"با مین در گیر بشه "
با سلام قبل از شرکت در کمیسیون باید مستندات کامل تهیه می کردید و با خودشان می بردند کمیسیون.
معمولا از قصد درست اطلاع رسانی نمیشه
و تا سه سال دیگر هم امکان شرکت مجدد در کمیسیون نیست .
هر ترکش حداقل یک درصد جانبازی داره و با عوارض ان باید حساب شود
درخواست کمیسیون پزشکی را دارم درایت مورد اقدام لازم بعمل اید
برای کمسیون مجدد باید 3 سال از تاریخ کمیسیون قبلی گذشته باشد.
شما می توانید به استناد مدارک پزشکی ترکش و کمر ... درخواست مججد کمیسیون پزشکی نمایید اعتراض نسبت به رای مجددا ایشان را در کمیسیون شرکت می دهند .
جانبازان بالای 25% از حمایت قضایی برخوردار هستند و می توانید از وکیل بنیاد مشورت بگیرید .
باسلام
متاسفانه من متوجه نمیشوم که چرا به من جانباز شیمیایی بسیجی که مراحل کمیسیون مقدماتی وعالی را زیر نظربهترین متخصصین شیمیایی کشور(بیمارستان بقیه الله الاعظم تهران)گذرانده ام وپس از آن مجروحیت شیمیایی ام موردتایید یگان اعزام کننده وکمیسیون احراز بنیادشهیداستان سیستان وبلوچستان قرارگرفته به بهانه عدم انطباق باعوارض شیمیایی هیچ درصدی نداده اند هرکس میتواند به من کمک یا راهنمایی کند با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi