31 مرداد 1398/ ۲۱ ذو الحجة ۱۴۴۰
شناسه خبر : 66781
1398,پنجشنبه 16 خرداد09:54
اشتراک گذاری در:
عکس روز

درخواست کمیسیون مجدد بدم؟


ناصر - پدر من سی سال پیش توی یه عملیات در اهواز جانباز میشن و همون جا بدون هیچ چکابی بهش ۴۵ درصد میدن. چون پاش قطع شده بود و پدر از اون سال به بعد کمیسیون پزشکی نرفته بود. تا سال ۹۷ فقط پنج درصد به پدر بنده اضافه کردن. این در صورتیه که چکاب کامل از پدر من نگرفتن. فقط از دستش عکس انداختن و پاش و پدرم میگه بهم گفتن تو که چیزیت نیست. همینم که هستی خوبه.

 الان پدرمو بردیم چند تا بیمارستان و مدارک موجوده که بیست ترکش دست چپ و هجده ترکش در قفسه سینه و مشکل شنوایی و موجی بودن و اعصاب و روان و مشکلات ستون فقرات به خاطر اینکه پاش قطع هست و چیزای جزئی دیگه!

والا نمیدونم چی کار کنم! دوباره درخواست کمیسیون پزشکی بدیم؟؟


کد خبرنگار : 20


کمیسیون     جانباز     درصد     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
1
1398/03/16 - 11:41
امکانات سنجش درصد ومیزان کارافتادگی اوایل ضعیف بود و علم وتجربه در مورد مجروحیت رزمندگان جبهه هم ضعیف .مثلا مگه میشه کسی با من درگیر بشه صدمه جسمی هم ببینه ولی موج انفجار, ایشان را نگرفته باشد؟
طبق تجربه غالب رزمندگان از موج انفجار وشیمیایی در عذاب ورنج می برند.
و هرکس در عملیات بوده بیشتر اسیب روحی دیده.
سپس اینکه ابتدا از نظر سنی جوان بودند وبدن فوی بود ,پا به سن که گذاشتند علایم ذکر شده شدید و پیشروی کرد و بر ایثارگر غلبه نمود.

no
1
yes
0
اصلاح
1398/03/18 - 10:12
"با مین در گیر بشه "


Reply
no
1
yes
1
ناشناس
1398/03/16 - 13:04
با سلام قبل از شرکت در کمیسیون باید مستندات کامل تهیه می کردید و با خودشان می بردند کمیسیون.
معمولا از قصد درست اطلاع رسانی نمیشه
و تا سه سال دیگر هم امکان شرکت مجدد در کمیسیون نیست .
هر ترکش حداقل یک درصد جانبازی داره و با عوارض ان باید حساب شود

Reply
no
0
yes
3
محمد
1398/03/16 - 20:11
برای کمسیون مجدد باید 3 سال از تاریخ کمیسیون قبلی گذشته باشد.

no
2
yes
0
جانباز
1398/03/17 - 15:34
شما می توانید به استناد مدارک پزشکی ترکش و کمر ... درخواست مججد کمیسیون پزشکی نمایید اعتراض نسبت به رای مجددا ایشان را در کمیسیون شرکت می دهند .


Reply
no
1
yes
1
ناشناس
1398/03/16 - 20:36
جانبازان بالای 25% از حمایت قضایی برخوردار هستند و می توانید از وکیل بنیاد مشورت بگیرید .

Reply
no
0
yes
1
جانباز شیمیایی سیستانی
1398/04/10 - 09:09
باسلام
متاسفانه من متوجه نمیشوم که چرا به من جانباز شیمیایی بسیجی که مراحل کمیسیون مقدماتی وعالی را زیر نظربهترین متخصصین شیمیایی کشور(بیمارستان بقیه الله الاعظم تهران)گذرانده ام وپس از آن مجروحیت شیمیایی ام موردتایید یگان اعزام کننده وکمیسیون احراز بنیادشهیداستان سیستان وبلوچستان قرارگرفته به بهانه عدم انطباق باعوارض شیمیایی هیچ درصدی نداده اند هرکس میتواند به من کمک یا راهنمایی کند با تشکر





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.