شناسه خبر : 66787
پنجشنبه 16 خرداد 1398 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لحظاتی با شهید ابراهیم بختیاری

شهید ابراهیم بختیاری: ای امت! برای برپایی عدل به پا خیزید

شهید ابراهیم بختیاری در وصیت‌نامه خود آورده است: به پا خیزیم و عدل را به یاری الله در جهان بگسترانیم البته به رهبری امام امت.

«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ابراهیم بختیاری

شهید ابراهیم بختیاری در تاریخ دهم تیرماه سال 44 در روستای جیحون‌آباد قهاوند به دنیا آمد. وی کشاورز بود و در زمان جنگ به عنوان رزمنده از طرف بسیج به جبهه اعزام شد و در تاریخ یکم فروردین سال 67 در ناووت سلیمانیه عراق بر اثر اصابت ترکش دشمن به شهادت رسید. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای جیحون‌آباد قهاوند آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

با سلام بر مهدی صاحب‌الزمان(عج) و با سلام به امام امت خمینی بت‌شکن و روحانیت در خط امام و شما ملت قهرمان‌پرور.

 خدایا مرا توفیق ده که از بندگان شایسته تو باشم؛ تو خود می‌دانی که من با چشمانی باز و آگاهانه در این راه قدم نهادم و به خود گفتم آیا می‌توان این همه ظلم را دید و ساکت نشست؟ آیا می‌توان در برابر بی‌عدالتی که در جهان حاکم است بی‌تفاوت بود؟ به خدا قسم نمی‌توان آرام نشست، باید به پا خیزیم و عدل را به یاری الله در جهان بگسترانیم البته به رهبری امام امت.

برادران و خواهران امت قهرمان از یاری امام و روحانیون متعهد غافل نباشید. برادران حزب‌اللهی جبهه‌ها را هیچ وقت خالی نگذارید که انقلاب به این جنگ بستگی دارد. انقلاب ما به خدمت خالصانه نیاز دارد و همگی ما در قبال خون شهدا مسوول هستیم.

این اسلام با خون شهدا بارور شده و برای حفظ احتیاج به خون دارد. اگر من این سعادت را داشتم که به خیل شهیدان پرعظمت پیوستم خانواده را به صبر دعوت می‌کنم و ان شاءالله کاری نمی‌کنند که باعث ناراحتی دوستان و شادی دشمنان ومنافقین شوند.

پدر عزیزم تو خود به ما درس شجاعت و مسلمان بودن را آموختی پس اگر شهید شدم ناراحت نباش و خدا را شکر کن که به این مقام رسیده‌ای پدر شهید باشی. مادر گرامی‌ام شما هم در شهادت من صبور باش و نمازجمعه و جماعت را همچنان ادامه بده و ما را هم دعا کن. ان‌شاءالله راه شهدا را همچنان ادامه خواهید داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi