شناسه خبر : 66801
جمعه 17 خرداد 1398 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدارس شاهد آماده ثبت نام فرزند ایثارگر خراسان رضوی

خدمت به دانش آموزان شاهد و ایثارگر با 105 مدرسه شاهد در خراسان رضوی

خدمت به دانش آموزان شاهد و ایثارگر با 105مدرسه شاهد در خراسان رضوی
 

 سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: 105مدرسه شاهد آماده ثبت نام دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان های خراسان رضوی است.

صدیقه خدیوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای قیام پانزده خرداد گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران در حقیقت سرمایه های اصلی این جامعه هستند، که باید در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استعدادهای آنان شکوفا شود.
سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی افزود: جلسات ستاد شاهد آموزش و پرورش در شهرستان های خراسان رضوی با هدف بررسی مشکلات پیش روی دانش اموزان شاهدو ایثارگر برگزار می شود و وضعیت تحصیلی دانش آموزان به صورت فردی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در همین راستا بیان کرد: در استان خراسان رضوی بیش از چهار هزارو 223 فرزند شهید و جانباز و آزاده بالای 50 درصد دختر و پسر در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در حال تحصیل هستند.
خدیوی در خصوص ثبت نام مدارس شاهد گفت: خانواده های شاهدو ایثارگر برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس شاهد ابتدا باید وارد سامانه سجایا به آدرس  www.saja.medu.ir  شوند و با توجه به تکمیل اطلاعات فرزند خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی به زمان بندی ثبت نام در مدارس شاهد اشاره کرد و افزود: خانواده شهدا و ایثارگران با توجه به مقطع تحصیلی دانش آموز خود باید از ابتدای چهارم لغایت 17 خرداد ویژه مقطع دوره ابتدایی، از 1تا 14 تیرماه ویژه مقطع دوره متوسطه اول و 5 تا 21 تیرماه ویژه مقطع دوره متوسطه دوم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد خراسان رضوی افزود: اولویت مدارس شاهد فرزند شهید و جانباز و آزاده بالای 50درصد اولویت دوم فرزندان جانباز و آزاده زیر 50درصد، اولویت سوم خواهران و برادران شهدا و  در صورت ظرفیت، سایر عموم دانش آموزان می توانند از امکانات و خدمات مدارس شاهد بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه کارشناسان آموزش در بنیاد آمادگی پاسخگویی به هر گونه سوالات در خصوص مدارس شاهد را دارند، خاطر نشان ساخت: اسامی مدارس شاهد همراه با آدرس و شماره تلفن در کانال ایثار رضوی در پیام رسان ایتا و سروش قابل رویت و نسخه پی دی اف آن در کانالهای یاد شده موجود می باشد.

 

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi