شناسه خبر : 66803
جمعه 17 خرداد 1398 , 15:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امروز مراسم ختم در مسجد امام علی (ع) پونک

یک جانباز نخاعی دیگر به شهادت رسید!

جانباز نخاعی "مسعود حسینی فشمی" که سال های متمادی به دلیل نارسایی کلیوی تحت دیالیز بود، پس از ماه ها بستری بودن در بیمارستان به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز نخاعی  "مسعود حسینی فشمی" که سال های متمادی به دلیل نارسایی کلیوی تحت دیالیز بود، پس از ماه ها بستری بودن در بیمارستان در حالت کما سه شنبه 14 خرداد ماه به شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز 70% مسعود حسینی فشمی مورخ 15/7/59 در جبهه غرب منطقه عملیاتی پاوه بر اثر اصابت تیر مجروح شد.

مراسم ختم این جانبازشهید امروز جمعه ازساعت ۱۶الی ۱۷/۳۰ در مسجد امام علی علیه السلام واقع در میدان پونک-  ابتدای خیابان میرزابابایی - جنب فروشگاه شهروند برگزار می گردد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آرزوی اجر وپاداش برای بستگان محترم .
ومغفرت وعلو درجات برای کبوتر آسمانی" جانباز عالی مقام .آقا حسینی."
به كسانى كه دلشان گرفته ولى گلايه نمى كنند ، خسته اند و شكوه نمى كنند ، منتظرند و هنوز پاسخى نرسيده ولى مؤدبانه ناظرند بر حكمت حق ، بگويم : هيچوقت نزديك تر از اين لحظه به اجابت نبودى .

اين جانباز شهيد بسيار مظلوم بودند . به خاطر شرايط جسماني و محدوديت هايى كه بر ايشان مستولى شده بود كمتر بين دوستان جانبازشان ديده شدند . مظلوميت اين جانباز شهيد آنقدر هست كه حتى عكسى از ايشان در قسمت خبر شهادتشان هم نيست ، از اين بابت بسيار متأسف شدم .

به نظر مى رسد در حق ايشان از طرف رفقا و دوستان جانباز و متوليان رسيدگى به امور جانبازان به شدت كوتاهى شده است .

سلام بر شما م. پرواز
قلم خوبی دارید و معلوم است که این جانباز شهید را هم خوب یا بهتر و بیشتر از ماها می شناسید. خوب است شما ایشان را از غربت بیرون بیاورید و در باره ایشان خصوصا" و کلا" درباره ایثارگران و موضوعات مربوط به آنان و خانواده هایشان قلم بزنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi