شناسه خبر : 66831
شنبه 18 خرداد 1398 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش فوق‌العاده نوار مرزی تا سقف ۷۵ درصد

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت که براساس ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری، حداکثر افزایش فوق‌العاده نوار مرزی تا سقف ۲۵ درصد میسر بوده و سعی می‌شود تا این سقف به ۷۵ درصد افزایش یابد.

رسول خضری  با تاکید بر اینکه اعمال هر دو حق نوار مرزی و مناطق عملیاتی در پیرانشهر نیازمند اصلاح قانون است اظهار کرد: هم‌اکنون هر دو فوق‌العاده نوار مرزی و فوق‌العاده مناطق عملیاتی و جنگی شامل پیرانشهر و سردشت شده و هر کدام ۲۵ درصد افزایش حقوق را شامل می‌شوند که در مجموع ۵۰ درصد است.

وی تصریح کرد: اما براساس ماده ٦٨ قانون مدیریت خدمات کشوری، حداکثر افزایش تا سقف ۲۵ درصد میسر بوده که به دنبال اصلاح این قانون هستیم و سعی می‌شود تا این سقف به ۷۵ درصد افزایش یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بازنشستگان کنونی مناطق مرزی در دوران جنگ تحمیلی در این شرایط سخت مشغول به خدمت بودند اما به دلیل عدم هماهنگی لازم سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار، این طرح به صورت ناقص اجرا شد و انتظار می‌رود دولت هر چه سریعتر نسبت به این موضوع اقدام کند.

خضری بیان کرد: در جلسه روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون اجتماعی این مورد مطرح شده و پیگیر موضوع خواهیم بود.

به گزارش فارس وی اظهار کرد: حق نوار مرزی سال گذشته برای کارمندان دولت در شهرهای پیرانشهر و سردشت و تعدادی از شهرهای آذربایجان‌غربی اعمال شد که به دنبال آن حقوق این کارکنان تا ۲۵ درصد افزایش یافت اما این احکام برای بازنشستگان اعمال نشده بود.

 

 

منبع: خانه ملت
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi