شناسه خبر : 66859
شنبه 18 خرداد 1398 , 14:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گاف جدید ترامپ در حضور سران اروپا+عکس

رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود، به جای امضای پایین بیانیه نمادین عملیات نرماندی، گوشه‌ی بالای این بیانیه را امضا کرد.



به گزارش  پایگاه خبری هافینگتن پست، در بیانیه‌ای نمادینی که به مناسبت یادبود کشته شدگان جنگ جهانی دوم و در هفتاد و پنجمین سالروز عملیات نرماندی به امضای سران کشور‌های مختلف جهان رسید، با گاف جدیدی از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همراه شد.

بنا به نوشته هافینگتن پست، در حالی که دیگر سران سیاسی جهان از جمله امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان با نوشتن نام خود در پایین این بیانیه، آن را امضا کردند، ترامپ برخلاف سایرین گوشه‌ی سمت راست و بالای برگه را امضا کرد!

گاف جدید ترامپ در حضور سران کشورهای اروپایی سوژه کاربران توئیتر شد
این اقدام عجیب رئیس جمهور آمریکا با واکنش‌های بسیاری در رسانه‌های اجتماعی همراه شد. ناشر پیشین تابلوئید سان نوشت: حدس بزنید چه کسی نامش را در بالای آن برگه نوشت در حالی که بقیه سران دنیا پایین آن سند را امضا کردند؟

یکی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی توئیتر نوشت: نمایندگان ۱۶ کشور، بیانیه نرماندی را امضا کردند، ۱۵ امضا در پایین و امضای یک نفر هم در بالای صفحه.

کاربر دیگری نیز نوشت اعلامیه‌ها و بیانیه‌ها همانند نامه‌ها، همیشه در پایین صفحه امضا می‌شوند. امضا در انتهای نشان‌دهنده تائید چیزهایست که در متن بالای آن آمده است.

هنوز مشخص نیست که چرا رئیس جمهور آمریکا برخلاف سایرین به تنهایی در بالای صفحه بیانیه نرماندی را امضا کرده است. در بیانیه هفتاد و پنجمین سالگرد عملیات نرماندی، سران کشور‌های جهان بر مسئولیت مشترک در جهت تضمین تکرار نشدن وحشت غیرقابل تصور آن سال‌ها تاکید کردند.

نبرد نرماندی از نبرد‌های دوران جنگ جهانی دوم بود. این نبرد بزرگترین عملیات آبی-خاکی تاریخ محسوب می‌شود که به شکست آلمان نازی در جبهه نرماندی انجامید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi