شناسه خبر : 66903
یکشنبه 19 خرداد 1398 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توهین به یک سردار شهید در جلسه شورا!؟



یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در جمعی، به توهین نسبت به یکی از سرداران شهید این شهر پرداخت.

 

 



 در پی توهین یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در جمعی، به سردار شهید حاج جعفر شیرسوار پدرِ محمدعلی شیرسوار دیگر عضو این شورا، شیرسوار طی پیامی با عنوان: «ای بغـض فروخفته، مرا مـرد نگه‌دار» اظهار کرد: بعد از گذشت چند روز از اتفاقات و تغییرات در مدیریت شهری و تصمیم همکاران شورا، سعی به شفافیت این تغییرات داشتم که مورد نقدها و تحسین‌هایی قرار گرفتم اما بعد از گذشت زمان کوتاه و نحوه اعمال مدیریت و رفتارهای عجولانه، شتاب‌زده و مهم‌تر از آن تسویه‌حساب‌های شخصی بوده، که برخورد خارج از عرف، رئیس، برخی اعضا و کارمندان دبیرخانه حاضر در شورا به‌گونه‌ای پیش رفت و رفتارها به‌حدی شد که حتی شئونات اداری، حقوقی و قانونی هم به مخاطره افتاد تا جایی که حتی به‌عنوان یک عضو قانونی و شخصیت حقوقی، اجازه مکاتبه و استفاده از ترتیبات بروکراتیک سازمانی (سربرگ و شماره رسمی) هم از اینجانب و با تهدید و اعمال فشار به کارمندان شورا هم دریغ شد.

همه این موارد قابل تحمل و پیش‌بینی بوده و گزارش اداری به مراجع ذیصلاح ارسال شد اما با گذشت زمان مواردی از توهین به اینحانب رسیده که تاب تحمل نیست.

از تهدید به اخراج پرسنل جدیدالورود و منتسب به اعضای مخالف حاضر و اعضای شوراهای قبل و جابه‌جایی افراد متخصص، متعهد و سالم گرفته، تا توهین به آرای کسب‌شده از اعتماد به خانواده بنده، توسط مردم شریف شهرم قائم‌شهر، تاب تحمل این رفتارهای زننده که صرفاً برای تهییج افکار و به حاشیه رساندن اینجانب، به‌کار می‌رود، نیست.

هرچند قبول این مسؤولیت و انجام وظیفه برای این مردم، لذت‌بخش و غرورآفرین است اما حفظ و حراست از جایگاه یک دردکشیده که به‌واسطه خون‌های داده شده، مورد احترام مردم بوده‌ایم، برایم باارزش‌تر و رغبت‌انگیزتر است.

موارد توهین به‌صورت شفاهی به برخی بزرگان و معتمدین رسانده شد، که در این متن گوشه‌ای از دلخوری و پیش‌بینی در رویه موجود به اطلاع شما مردم و دوستداران و صاحبان اصلی آبروی این نظام رسید.

امیدوارم مسیر پیش‌ِرو یکبار برای همیشه اصلاح و ترتیب اثر مثبت داده شود، به جبران این توهین، راه صبر و عذرخواهی به‌صورت رسمی در الویتم خواهد بود اما ادامه این راه از سوی اشخاص نام‌برده‌شده قطعاً برخورد متناسب و در شأن ایشان به‌همراه خواهد داشت.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi