شناسه خبر : 66931
دوشنبه 20 خرداد 1398 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق جانبازان وظیفه با نیروهای مسلح یکسان می‌شود

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، اظهار داشت: برابر این ماده احکام آن دسته از مشمولان جانباز وظیفه که به واسطه حضور در جبهه از کارافتاده کلی شده‌اند، طبق مقررات نیروهای مسلح هم طراز با پرسنل کادر نیروهای مسلح محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی افزود: پیش از این حقوق و دستمزد ۲۰ هزار نفر از این مشمولان به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شد و با توجه به پیگیری، رایزنی و هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح و تغییرات انجام شده در سیستم حقوق و دستمزد و با اجرایی شدن سامانه حقوق نیروهای مسلح، احکام مربوطه پس از محاسبه و ابلاغ به بنیاد اجرایی خواهند شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام
برای جانبازان بسیجی هنوز ماده 38 اجرا نشده تقریبا 4 سال است تشکیل پروندخه دادیم خبری نیست ممنون پیگیر نمایید
برای بنده که در سال 59 به خدمت اعزام شدم و در دوره احتیاط مجروح و مشمول ماده 38 شدم و در سال 89 دوره 30 ساله که می باید طبق قانون ارتش سپری شود و با درجه حداقل سرگردی بازنشسته شوم و سنوات هم دریافت کنم تا کنون نه از محاسبه درجه خبری بوده نه از سنوات بازنشستگی ایا مطلب فوق مربوط به همین موضوع می باشد؟
کسی می تواند توضیح دقیق بدهد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi