شناسه خبر : 66943
دوشنبه 20 خرداد 1398 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام نحوه ثبت انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/06/25/139506251310314128665544.jpg

 اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال از تاریخ 18 خرداد تا 18 تیر 98 و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) امکان‌پذیر است. همچنین تغییر رشته/گرایش و یا انتقال توأم با تغییر رشته/گرایش نیز در بازه زمانی یاد شده در محدوده شرایط و ضوابط تدوین‌ شده و از طریق ارسال فرم و مدارک مورد نیاز به مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی می‌شود.

اعلام نتایج انتقال و یا میهمان دانشجویان از طریق همان سامانه قابل‌پیگیری و مشاهده است و اعلام نتایج تغییر رشته/گرایش و یا انتقال توأم با تغییر رشته/گرایش در هفته اول شهریورماه و از طریق تماس تلفنی مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در دوره اخیر، علاوه بر مشمولان ماده 62 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که پس از ثبت‌نام در واحد مبدأ انتقال یا میهمانی آن‌ها به هر یک از واحدهای دانشگاهی امکان‌پذیر است، میهمانی سایر ایثارگران شامل برادر و خواهر شهید، جانباز پنج درصد تا 24 درصد، همسر و فرزندان آنان، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، همسر و فرزندان آنان به هر یک از واحدهای دانشگاهی و مطابق ضوابط اعلامی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi