شناسه خبر : 66978
سه شنبه 21 خرداد 1398 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهیدان هادی در قم برگزار می شود

یادواره شهیدان ابراهیم هادی، محمدرضا شفیعی و ابراهیم عشریه با عنوان «شهیدان هادی» در قم برگزار می‌شود.





مجتبی سیاری، دبیر اجرایی یادواره شهیدان هادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهیدان هادی در قم بیان کرد: این یادواره با محوریت شهید هادی، شهید شفیعی و شهید عشریه برگزار می‌شود زیرا هر یک از این شهدا در یک بخش هدایت‌گر جامعه و جوانان بودند. شهید هادی که بسیاری از جوانان با ایشان مأنوس هستند و هدایت‌گر بسیاری از جوانان هستند. همچنین شهید محمدرضا شفیعی که هادی اسارت بودند و شهید عشریه نیز هادی مدافعان حرم به شمار می‌آید.

وی گفت: ترویج و نشر معارف شهدا، تحکیم پیوند عاطفی ارزش‌های‌های نسل جوان دفاع مقدس و نسل امروز، بیان سیره عملی و سبک زندگی شهدا، معطر کردن فضای کشور به عطر و بوی شهدا از جمله اهداف برگزاری این یادواره است.

دبیر اجرایی یادواره شهیدان هادی با اشاره به تشکیل ۲۰ کارگروه اجرایی و محتوایی در این یادواره خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های تبیینی در اردوهای راهیان نور، اعزام خانواده‌های شهدا به راهیان نور، ارتباط چهره به چهره، معرفی شهدا در قالب کتاب، معرفی‌های صوتی و تصویری، فعالیت و معرفی شهدا در فضای مجازی، تجمیع خادمان شهدا و فعالیت گسترده در قالب مردمی از جمله برنامه‌های این ستاد بوده است.

سیاری یادآور شد: این برنامه روز چهارشنبه (۲۲ تیر ماه) با برنامه‌های متنوع از جمله تقدیر از خانواده‌های شهدا، معرفی کتب و پخش کلیپ‌های ویژه شهیدان هادی از ساعت ۱۷:۳۰ در مصلای قدس قم برگزار می‌شود. برگزاری غرفه‌های فرهنگی و هنری از جمله ۱۵ غرفه تخصصی با محوریت شهادت، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری دو غرفه کودک و نوجوان و مهد کودک ویژه اطفال از دیگر بخش‌های این برنامه است.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi