شناسه خبر : 67006
دوشنبه 27 خرداد 1398 , 15:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیش از ظهر امروز صورت گرفت:

دیدار مدیر روابط عمومی بیمه دی از فاش نیوز

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی با حضور در دفتر فاش نیوز، با مدیر مسئول و هیئت تحریریه این پایگاه خبری دیدار و گفت و گو کرد.

فاش نیوز -  مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی با حضور در دفتر فاش نیوز، با مدیر مسئول و هیئت تحریریه این پایگاه خبری دیدار و گفت و گو کرد.

برپایه این گزارش، "سید فرید میرموسوی" مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی صبح امروز با حضور در دفتر فاش نیوز و گفت و گو با مدیر مسئول این پایگاه خبری ایثارگران، با روند انتشار و انعکاس اخبار و مطالبات جامعه ایثارگری در فاش نیوز آشنا شد.

میر موسوی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در دفتر پایگاه خبری فاش نیوز، بر گسترش تعاملات خبری و پیگیری مشکلات ایثارگران که در این پایگاه خبری منتشر می شود تاکید کرد و گفت: با انتشار مشکلات ایثارگران و انعکاس آن به بیمه دی و تعامل با دیگر رسانه های همسو می توان از بار مشکلات جامعه هدف کاست و آنها را به آینده امیدوارتر کرد.

وی با بیان مشکلاتی که در رابطه با بحث تحریم ها و محدودیت منابع وجود دارد و بخشی از نارضایتی ها هم به این مسایل برمی گردد اظهار داشت: تلاش ما این است مشکلاتی که به عملکرد مجموعه ما برمی گردد را در اسرع وقت حل کنیم و توضیحاتی نیز در باره بعضی موارد مطرح شده ارائه داد.

در این دیدار که "فاطمه فرحانی" از دست اندرکاران روابط عمومی بیمه دی نیز وی را همراهی می کرد، مدیرمسئول فاش نیوز ضمن خیر مقدم، گزارشی از فعالیت ها و مطالبات ایثارگران، به ویژه در موضوع بیمه و درمان ارائه داد و با بیان این که بحث بیمه درمانی جانبازان و ایثارگران در اولویت دریافت خدمات از بنیاد می باشد از مشکلاتی که ایثارگر کشور در خصوص بیمه و درمان دارند سخن گفت و خواستار توجه به فرآیند "پیشگیری قبل از درمان"، همچنین رسیدگی به وضعیت درمان و بستری ایثارگران و توجه ویژه به بحث ورزش جانبازان و ایثارگران به منظور کاهش هزینه درمانی آنان در بلند مدت شد.

گفتنی است گزارش مشروح این دیدار متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
شما که پیرو رهبر هستید چطور میوه خارجی مصرف می کنید در حالی جانبازان معسر 600 ت صدقه از ساتا می گیرند
جناب سید فرید میرموسوی که مسئولیت روابط عمومی بیمه دی بر عهده دارید به مدیر عامل بیمه دی بفرمائید اگر همین ایثارگران و خانواده آنان نبودند چیزی بنام بیمه دی و بانک دی وجود نداشت چرا اینقدر اذیت ما می کنید چرا هزینه های درمانی ما باید از 4 تا 8 ماه بگذرد بعد هم بجای 100% که قانون گفته است مبالغی کسر می کنید . بخدا از آبان تا کنون از 6 میلیون هزینه درمانی بیمارستانم که بستری بودم فقط 1/5 داده اند لطفا پیگیری فرمائید . ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi