شناسه خبر : 67015
سه شنبه 21 خرداد 1398 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

علت بدرفتاری بنیادی ها!

ناشناس - این موضوع پس از قبول قطعنامه شروع شده و همچنان ادامه دارد اما در دولت های مختلف با گرایش سیاسی نیز موثر بوده است.
 به نظر بنده بدترین شکل رعایت نکردن قوانین توسط بنیاد این است که پرسنل بنیاد بسیار دلسرد و نسبت به ایثارگران احترام و منزلت لازم را قایل نیستند بنابراین با برخوردهای خارج از نزاکت و غیر قابل انتظار باعث بی احترامی و دل شکستن ایثارگران می شوند.
چرا پرسنل بنیاد نسبت به حفظ شان و منزلت ایثارگران بی تفاوت شدند و گاهی برخوردها و پاسحگویی تا مرحله بی ادبی پیش رفته است. آیا تکبر موجود در رفتار پرسنل بنیاد ناشی از ثروت زیاد ایشان است؟ آیا بی تفاوتی پرسنل بنیاد نسبت به ایثارگران ناشی از فقدان بازخواست مقامات بالاتر یا دستگاه های نظارتی است؟

علی ایحال همگان به خوبی میدانند خدمت رسانی به ایثارگران به شدت تبعیض آمیز و پاسخگویی با عدم نزاکت و ادب است.
مسئولان ارشد حکومت بدانند بی اعتناعی نسبت به مجاهدان فی سبیل الله عواقب وخیمی به دنبال دارد که مهمترین آنها غصب و خشم حق تعالی است زیرا خداوند متعال در قرآن کریم فرمود:

  هنگامی ثروتمندان قریش برای پیامبر اکرم (ص) شرط گذاشتند که برای انجام مذاکره میبایست فقرا و پابرهنگان را از محیط دور کند بلافاصله آیه شریف نازل شد که تمام اعتبار و عظمت پیامبر اکرم (ص) از حرمت همین فقرا و پابرهنگان اطرافش است لذا چنانچه نسبت به ایشان بی اعتناعی نماید یا آنان را از خود طرد نماید از پیامبری خلع خواهد شد.
آیا مسئولان از قرآن و دستورات الهی پیروی نمی کنند؟ آیا قوانین فقط برای مجازات و جریمه مردم عادی تصویب شدند و مسئولان حکومت مصونیت قضایی دارند؟

  چهل سال از انقلاب اسلامی گذشت و وارد گام دوم انقلاب شدیم اما در خصوص موارد یاد شده فوق علیرغم تذکرات رهبر معظم انقلاب و پیگیری دلسوزان نظام با کمال تاسف هیچگونه اقدامی وجود ندارد که این معضل موجب شکاف بزرگی بین مردم و مسئولین شده است فلذا همچنان خداوند را شاکریم که ارتباط مستقیم و بدون کوچک ترین شکاف و فاصله بین مردم و رهبر معظم انقلاب و ارگان های تحت نظر ایشان به طور بی نظیری برقرار است و تا اکنون موجبات حفظ نظام اسلامی بوده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
در حال حاضر صحیفه امام خمینی رحمت الله ,که همان سلوک ,و سیره امامان وپیامبر گرامی می باشد ,مانند کتاب الله نصب العین قرار گیرد .
خیلی زود فرمایشات امام راحل به فراموشی سپرده شد .
برای بدرفتاری بنیادی ها به ایثارگران دلایل مختلفی وجود دارد.
یکی از دلایل مهم این است که مدیران ارشد کشور ، مانند وزرا حرمت جانبازان رعایت نمی شود به نحوی که اگر مشکل حادی برای یک جانباز پیش می آید و آن جانباز با تکاپوی زیاد و مستمر موفق به دیدار حضوری با یکی از وزیران دولت می شود ، به نحو تاسف باری با برخورد آقای وزیر روبرو شده و حرمت و قداست جانباز رعایت نمیشود.
اینگونه مسئولان فقط می خواهند آن جانباز را به هر طریقی از سر خود باز کرده و زیر بار حل مشکل جانبازان نمی رود.
مشکل از مسئولان ارشد است ، اگر یک مدیر لایق و دلسوز به حل مشکل جانباز دل بسپارد دیگر آن مسئول خردتر به خود اجازه نخواهد داد حرمت جانبازان را بشکند.
بنیادی ها بعنوان متولی حل مشکلات جانبازان ، چون می دانند به هیچ مقامی پاسخگو نیستند برای رعایت شان جانبازان به هیچ وجه خود را ملزم به پاسخگوئی نمیدانند.
آری، برادر من مشکل از بالاست و متاسفانه این روال دیگر عادی شده
از بعد حقوقی به نظر میرسد متولی ایثارگران باید سازمانی باشد که در آینده به ایثارگری و رزمندگی مردم که همان توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است نیاز سازمانی داشته باشد به عبارتی از ایثارگران به عنوان نماد و آینه عبرت مثبت مورد بهره برداری قرار دهد تا اهداف اصلی سازمانی خود که همان تامین امنیت و حفظ میهن و انقلاب اسلامی است تحقق یابد و این سازمان همان ستاد کل فرماندهی نیروهای مسلح و زیر مجموعه نیروی مسلح مربوطه است که بدلیل ماموریت ذاتی خود در حفظ و حراست از کشور و انقلاب اسلامی بدنبال تصویب قوانین و مقرراتی خواهد بود و از دولت مطالبه خواهد کرد تا بتواند در ماموریت اصلی خود موفق عمل نماید و الا این دور تسلسل باطل دولتها و مجالس منتخب ایثارگران بازیچه سیاسی بیش نخواهند بود و حتی تشکیل وزارت ایثارگران و هر راهکار دیگر محکوم به شکست در خدمات رسانی به ایثارگران خواهد بود.
سلام تا یکسانسازی درصد اجرا نشود مشکل ایثارگران حل نمی شود
سلام علت غرور پست و مقام باعث شده که جانباز را مثل گدای سر خیابان نگاه می کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi