شناسه خبر : 67075
چهارشنبه 22 خرداد 1398 , 12:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دفاع ژوله از «رامبد جوان» با طعم توهین به ایران!

امیرمهدی ژوله، از نویسندگان سریال‌های طنز اخیراً در یک پست اینستاگرامی به اشاره به حضور رامبد جوان و همسرش در کشور کانادا نوشته است:

می‌دونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟

چون رسالت برنامش این تعریف شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» سرزمینش، شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده.

می‌دونید چرا یکی میره بچش رو خارج از ایران به دنیا بیاره؟

چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه‌ش شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» بار بیاد.

اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم، یقه پدرمون رو بگیریم.

اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم، یقه روان پزشکمون رو بگیریم.

*ما ضمن آنکه قضاوت درباره اظهارات ژوله را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم؛ اما این نکته را بیان می‌کنیم که مردم ایران قبل و بعد از سلبریتی‌ها شاد بوده‌اند و بعد از این هم...

و اصلاً به گزافه نیست اگر بگوییم "نمایش گریه بلدی" این روزها نه بر عهده مردم که بر عهده سلبریتی‌هایی است که از زندگی‌های خوب برخوردارند اما مدام گریه می‌کنند تا بلکه آنها که باید! صدایشان را بهتر بشنوند و صله‌های بیشتری کف دستشان بگذارند.

بدیهیست که اظهارات ژوله را باید در کنار نان خوردن او از سفره رسانه ملی ایران و از جیب مردم ایران ارزیابی کرد.

اینستاگرام
بنده خدا تو به جای این که از الان پاچه خواری کنی تا در برنامه های آینده رامبد بهت کار بده ، یک کم به فکر حال ناخوش و مریضی خودت باش و آخرتت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi