شناسه خبر : 67110
پنجشنبه 23 خرداد 1398 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وام ۱۳۰میلیونی خرید و ساخت مسکن ایثارگران ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت دولت مبنی بر تعیین سقف های جدید وام مسکن ایثارگران را به بانک مرکزی ابلاغ کرد.

وام ۱۳۰میلیونی خرید و ساخت مسکن ایثارگران ابلاغ شد

اسحاق جهانگیری تصویب نامه هیئت دولت در ۱۹ خرداد در خصوص افزایش سقف وام خرید یا ساخت مسکن ایثارگران (آزادگان، جانبازان و خانواده شهیدان) را به بانک مرکزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

بر اساس این مصوبه، به استناد سه قانون «جامع خدمات رسانی به ایثارگران (ماده ۳ مکرر)»، «الحاق برخی مواد به بخشی از مقررات مالی دولت (ماده ۶۲ بند ب)» و «برنامه پنج ساله ششم (ماده ۸۹ بند ت)»، ماده ۳ آیین نامه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا اصلاح شد.

با توجه به ماده ۳ آیین نامه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران (اصلاح شده)، سقف وام مسکن ایثارگران در شهرهای بالای یک میلیون نفر، ۱۳۰ میلیون تومان، مراکز استان ها ۱۰۰ میلیون تومان، سایر شهرها ۸۵ میلیون تومان و روستاها ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
این خبر وقتی باعث خوشحالی است که برای رزمندگان هم باشد و همه ایثارگران با عدالت صاحب مسکن شوند و اینطور نباشد که برای گروهی 4 مدل وام در نظر گرفته شود و رزمنده وطن ، محروم از یک وام مسکن
براستی چرا در اولویت های وام، رزمندگان دیده نشده اند ؟
چه زمانی قرار است ایین نامه وام مسکن رزمندگان از سوی وزارت دفاع نوشته شود ؟
با سلام آیا این وام به رزمندگان هم تعلق می گیرد یاخیر.لطفا اگر کسی خبر موثق دارد اطلاع رسانی کند.چون رزمندگان به لفظ جزء ایثارگران محسوب می شوند اما در عمل جزء ایثارگران نیستند.
سلام...فکری هم به حال فرزندان جانبازان۲۵% به بالابکنیدتابتوانند،شایدصاحبخانه شوند!
سلام آنچنان خبر جالبی هم نیست چرا که دیگر به کار خرید مسکن نمی آید . بدرد اجاره نشین ها می خورد آنهم در پایین شهر البته اگر بنیاد شهید بهانه نیاورد که بودجه نداریم!!
سلام به همه- مواظب باشید قبل از زمان خرید از بنیاد شهید آمار بگیرید که بیچاره نشید. یکبار برام اتفاق افتاده و بعد از چند ماه بهم وام دادن... وقتی که خیلی دیر شد و قیمتها پرواز کرد...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi