شناسه خبر : 67143
شنبه 25 خرداد 1398 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از بانوی شجاع آمربه‌معروف گیلانی

تقدیر از بانوی آمربه‌معروف گیلانی/ طوماری با هزاران امضاء برای برخوردقانونی با هنجارشکنان

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با ابلاغ پیام تشکر و مهرآمیز آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان، از اقدام شجاعانه این بانو قدردانی کرد.

تقدیر از بانوی آمربه‌معروف گیلانی/ طوماری با هزاران امضاء برای برخوردقانونی با هنجارشکنان

حسن کربلایی روز گذشته با حضور در منزل بانوی آمر به‌ معروف در بخش خمام شهرستان رشت با تقدیر از اجرای فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر از سوی بانوی خمامی، اظهار کرد: با توجه به جسارت و هتاکی افراد هنجارشکنی که در حاشیه خیابان اصلی شهر خمام بانوی آمربه‌معروف را مورد ضرب و شتم قرار دادند، نیروی انتظامی و قوه قضاییه وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه باید با افراد هنجارشکن و رفتار‌های غیراخلاقی مقابله شود، افزود: اگر این امر انجام شود در آینده دوباره چنین اعمال و اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی در جامعه اسلامی تکرار نمی‌شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با اذعان به اینکه وظیفه اصلی اجرای فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر بر عهده تک‌تک افراد مؤمن و مسلمان جامعه است، گفت: با حمایت از کسانی که این فریضه را اجرا می‌کنند با هرگونه رفتار غیراخلاقی و هنجارشکنان برخورد خواهد شد. 

امام‌جمعه بخش خمام نیز با اشاره به اینکه اقدام علیه این بانوی خمامی در دو بخش فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: در بخش فردی حمله و هتاکی نسبت به این بانوی شجاع آمربه‌معروف بود و در بخش اجتماعی نیز افراد جامعه به‌ویژه اهالی بخش خمام حمایت مسئولان انتظامی و قضایی را از این بانو مطالبه کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسدالله زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده در راستای هتک حرمت به بانوی خمامی افزود: خوشبختانه تعدادی از ضاربان دستگیر و ضارب اصلی هم که متواری شده تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

به گزارش فارس، دیروز نیز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم حسینعلی پور ابراهیمی مردم ولایتمدار و غیرتمند خمام با آوردن طومار حمایتی به مراسم و جمع‌کردن امضاء هزاران نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم خطاب به آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان خواستار دستور ویژه وی به دادستان در خصوص برخورد قانونی و به‌موقع با هنجارشکنان به فریضه امربه‌معروف و هتک حرمت به بانوی امربه‌معروف شدند.

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi