شناسه خبر : 67152
یکشنبه 26 خرداد 1398 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری طرح اکسیر بامحوریت سوادرسانه

مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری طرح «اکسیر» با محوریت سواد رسانه‌ای با حضور آل داوود استاد دانشگاه، برای خانواده‌های نیرو‌های مسلح در تاریخ ۲۶ خرداد سال جاری در سالن هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.

مجتهدزاده با اشاره به لزوم سواد رسانه‌ای در دنیای کنونی اظهار داشت: ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای خانواده‌ها در جهت خودکنترلی در برابر رسانه‌ها نیازمند آموزش مهارت‌های لازم به آنهاست.

وی افزود: با توجه به خلأ موجود در زمینه آموزش سواد رسانه‌ای به خانواده‌ها و صیانت از کانون خانواده، ضرورت دارد تا به آموزش‌های جدی در این زمینه پرداخت؛ چرا که هرگونه بی‌توجهی در این زمینه می‌تواند تاوان سنگینی به دنبال داشته باشد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یادآور شد: سواد رسانه‌ای به افراد جامعه کمک می‌کند تا ساختار دانشی قوی‌تر درباره رسانه‌ها به دست آورند و توانایی تشخیص مرز بین جهان واقعی و جهان رسانه‌ای در افراد ایجاد شود.

مجتهدزاده خاطرنشان کرد: وقتی از سطح بالایی از سواد رسانه‌ای برخوردار باشیم، در واقع نقشه روشنی در دست داریم که کمک می‌کند در جهان رسانه‌ای راه را بهتر پیدا، تجارت و اطلاعات مفیدی کسب کنیم و بتوانیم با تسلط بر این پیام‌ها، هوشیارانه کنترل زندگی خود را به دست گیریم.

وی در ادامه گفت: فردا همزمان با این برنامه، کارگاه «خورشید خانه‌ات باش» با حضور دکتر افروز استاد دانشگاه در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi