شناسه خبر : 67167
یکشنبه 26 خرداد 1398 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه خدمات درمانی بنیاد در راستای جلب رضایت ایثارگران

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمات بهداشتی و درمانی بنیاد در بخش‌های مختلف تقسیم‌بندی شده‌اند و با توجه به اهمیت بحث درمان تلاش کرده‌ایم رضایت حداکثری جامعه شاهد و ایثارگر را جلب کنیم.

http://www.isaar.ir/images/docs/000292/n00292723-b.jpg

عبدالرضا عباسپور با سفر به شهرستان شهرضا در استان اصفهان ضمن حضور در گردهمایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان با جمعی از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در ابتدای سفر به شهرستان شهرضا به همراه خداکرم کولیوند مدیرکل تأمین مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الله فرهادی مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران، سردار حسن‌زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی، داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد اصفهان در گلزار مطهر شهدای این شهرستان حضور یافتند و به ادای احترام به مقام شامخ این شهدای گران‌قدر پرداختند.
حضور در گردهمایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان‌های شهرضا و دهاقان و دیدار چهره به چهره با جمعی از ایثارگران این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر عباسپور به شهرضا بود.
عباسپور در گردهمایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان‌های شهرضا و دهاقان گفت: بنیاد بر اساس ضوابط و مقررات قانونی، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند و خدمات درمانی به‌گونه‌ای تدوین و مدیریت شده که با استفاده از توان درمانی و پزشکی داخل کشور و نیز ظرفیت تخصصی و درمانی خارج از کشور تمام نیازهای پزشکی و درمانی ایثارگران رفع شود.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: این خدمات در بخش‌های مختلف تقسیم‌بندی شده‌اند و با توجه به اهمیت بحث درمان تلاش کرده‌ایم رضایت حداکثری جامعه شاهد و ایثارگر را جلب کنیم.
عباسپور همچنین در دیدار با ایثارگران این شهرستان به سؤالات آن‌ها پاسخ داد و تصمیماتی نیز در خصوص مشکلات حوزه درمان از جمله عقد قرارداد شرکت بیمه دی با چند داروخانه اتخاذ شد.
گفتنی است سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و علیرضا سمائی مدیر بیمه دی در استان اصفهان و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران حاضر در این سفر، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران را در این دیدارها همراهی می‌کردند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi