شناسه خبر : 67182
یکشنبه 26 خرداد 1398 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدرمو برگردونید!

ای کاش نمایندگان مجلس برای یک هفته نه بیشتر بیان ورود کنن به خانواده های جانبازان درد و زجر این بچه ها رو ببینن.

اون فرزند جانبازی که فقط از پدر یک صندلی دید. از مادر فقط غصه خوردن دید. ترس و وحشت از مدرسه و خیلی اتفاقات که گفتنی نیست. چطور تصمیم می گیرید که تراز علمی رو بالا ببرید این تشکر شما مسئولینه؟ واقعا شرم کنید از فرزند جانبازی که از پدر هیچی درک نکرد. فقط یک آرزو شرم باد شرم.
 
  آرزوی یک دور سفره نشستن با آرامش رو دارم. آرزوی یک گردش ۱۰ دقیقه ای با پدر رو دارم. آرزوی یک خرید رفتن با پدر رو دارم. آرزوی یک درد دل با پدر عصبی دارم. آروزی یک درس خوندن با آرامش رو دارم.

 بازهم از الطافتون تشکر می کنیم. ان شالله گرفتار درد ما بچه های جانبازا نشید ولی باز با این همه بی مهری افتخار می کنم به پدرم. سهمیه هم مال شما ولی پدر منو برگردونید. مادر شاد منو برگردونید. برادری که اعصاب براش نمونده برگردونید. سهمیه مال شما .زیبایی و شادابی دختران جانبازان رو برگردونید. سهمیه مال شما چه قدر ما رو بی حرمت می کنید؟ چه قدر ما رو عذاب میدید؟ دو هفته دیگه کنکور بزارید با آرامش کنکور بدیم خونه که جای با آرامشی نداریم. کجا بریم؟ سهمیه مال شما، قوانین مال شما بهترین ماشین و خونه ها مال شما، پدر منو برگردونید!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سعی کن از سهمیه ات استفاده کنی و زندگیه شادی بسازی ...تو حداقل همچین فرصتیو داری راحت زندگیتو تغییر بدی ...امثال من چی ک باباشون جانبازه اعصاب و روان و کارش دایم عذاب دادنه ما بوده و درصدشو کم دادن و عملا هیچی نداریم و فقط خدارو داریم ...پس از خداتم باشه .
من یک پدر جانباز 60درصد شیمیایی ارتش و 100ماه در 8سال جنگ بودم بخدا قادر نیستم یک وزنه 7کیلوی را برای خانواده جابجای کنم و قادر نیستم نوه یک ساله خودم را بگیرم بغل 50متر ببرم و خیلی کارهای دیگر بنده 1دقیقه فعالیت بدنی کنم مثل یک مرده روی زمین دراز میکشم و ده ها درد ریگر عفونت ریه ها تنگی نفس شدید به خدا جوانی و جان خودم را برای انقلاب اسلامی و ایران عزیز تقدیم کردم اما بنیاد درصدهای ن م را قبول ندارد ویک درصد جانبازی بمن و هزاران رزمنده دیگر از طرف بنیاد داده نشده و کسی هم نیست در این کشور حق و حوقوق رزمندگان را بگیرد به نظر من دیگر رزمندگان به تاریخ سپرده شدند و مسئولین ارزشی برای انان قایل نیستند ان فرزند جانباز سلامتی پدرش را میخواهد از نمایندگان مجلس 50درصد نمایندگان و مدیران دولتی فقط در حد حرف از رزمنده و شهید دفاع میکنند اگر دلسوز این ایثارگران بودند رزمندگان این همه ناراضی نبودند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi