شناسه خبر : 67221
دوشنبه 27 خرداد 1398 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لاله های گمنام مهمان خراسان شمالی می شوند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: همزمان با سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) لاله های گمنام مهمان این استان می شوند.

 لاله های گمنام مهمان خراسان شمالی می شوند

سرهنگ پاسدار احیامحمد امیری اظهار داشت: تعداد ۱۱ استان کشور در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۹ تیرماه میزبان شهدای گمنام خواهند بود که خراسان شمالی از آن جمله است.
وی افزود: براساس تقاضاهایی که در استان برای خاکسپاری شهید گمنام داشتیم ۵ نقطه مورد تایید قرار گرفت که شامل دانشگاه بجنورد، شهر شوقان جاجرم، بوستان دوبرار در مجاورت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، دهکده مقاومت بسیج شهرستان بجنورد و شهر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج است.
سرهنگ امیری اظهار داشت: هنوز تعداد شهدای گمنام متعلق به خراسان شمالی و اینکه در هر نقطه چه تعداد شهید گمنام خاکسپاری می شود مشخص نیست.
وی گفت: کاروان شهدای گمنام در شهرستان های استان که در مسیر هستند مورد استقبال قرار می گیرد.

امیری اظهار داشت: پیکر پاک شهدای گمنام پس از تحویل مورد استقبال قرار می گیرد و پس از تشییع در نقاط مورد نظر به خاک سپرده می شوند.
وی افزود: مراسم وداع با شهدا، عزاداری و نوحه خوانی نیز در این استان برگزار خواهد شد.
تاکنون ۶۲ شهید گمنام در ۳۰ نقطه از این استان به خاک سپرده شده اند که با احتساب این پنج شهید به ۶۷ شهید گمنام خواهد رسید.
این استان دو هزار و ۷۷۵ شهید، شش هزار جانباز دارد و ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi