شناسه خبر : 67224
دوشنبه 27 خرداد 1398 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای طرح «خورشید خانه‌ات باش» برای خانواده‌های ارتش

زهرا کوهساری معاون فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به برگزاری برنامه «خورشید خانه‌ات باش»، اظهار داشت: طرح خورشید خانه‌ات باش با هدف سبک زندگی جهادی و ارتباط مؤثر بین زوجین به مدت سه سال در شهر‌های مختلف کشور اجرا شد که حدود ۳۰ هزار نفر از استان تهران و بالای ۲۰ هزار نفر از سراسر کشور در این کارگاه حضور یافتند.

وی افزود: روز گذشته ۲۶ خرداد این طرح با همکاری سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و سازمان فرهنگی خانواده‌های سپاه پاسداران در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد که بالغ بر ۷۰۰ نفر از خانواده‌های پاسداران در این دوره حضور یافتند.

کوهساری از اجرای طرح «خورشید خانه‌ات باش» برای خانواده ارتش و ناجا خبر داد و گفت: در نظر داریم این طرح را به صورت ماهانه برای خانواده‌های ارتش و نیروی انتظامی نیز برگزار کنیم.

معاون فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به طرح اکسیر، عنوان کرد: طرح اکسیر با محوریت سواد رسانه برای دختران ۱۵ تا ۲۰ سال در حال برگزاری است.

وی با اشاره به سایر طرح‌های در حال اجرا در سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، تصریح کرد: طرح تهیه کتاب‌های صوتی، طرح سلاله‌ها، طرح سفره شهدا مختص معرفی مادران و زندگی‌نامه شهدا به عنوان الگو و طرح در کوی نیکنامان از جمله برنامه‌هایی است که در حال اجرا است.

کوهساری درخصوص طرح همپای مادران مسیح نیز اظهار کرد: سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درصدد ساخت سردیس یک شهید ارمنی هستند. امیدواریم تا هفته دفاع مقدس این سردیس آماده شود.

معاون فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بیان کرد: طرح نگارگذر‌های مقدس براساس تفاهم نامه سازمان هنری و فرهنگی تهران با سازمان ایجاد شد که به زودی در ایستگاه‌های متروی تهران اجرا می‌شود. در این طرح قرار است که تخته‌های شاسی که با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس تهیه شده‌اند، در چند ایستگاه همچون فردوسی، بهشتی، ولیعصر و بهارستان به نمایش گذاشته شوند.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi