شناسه خبر : 67226
دوشنبه 27 خرداد 1398 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۷۷درصد ایثارگران خراسان رضوی بیمه تکمیلی دارند

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: از مجموع ۳۱۸ هزار نفر جامعه زیر پوشش این نهاد دراستان ۷۷ درصد آنان زیر پوشش بیمه های تکمیلی دی و یا نیروهای مسلح قرار دارند.

محمد جواد غلام پور افزود: ۱۶۷ هزار نفر از جامعه ایثارگری این استان تحت پوشش بیمه تکمیلی دی هستند و حدود ۸۰ هزار ایثارگر دیگر نیز از طریق دستگاه های عضو نیروهای مسلح کشور از بیمه تکمیلی درمان استفاده می کنند.

۷۷ درصد جامعه ایثارگری خراسان رضوی بیمه تکمیلی درمان دارند

وی ادامه داد: ۷۱ هزار ایثارگر باقیمانده نیز که بیمه تکمیلی درمان ندارند شامل برخی گروه های ایثارگری می شوند که از نظر قانون تا سن خاصی مجاز به استفاده از خدمات بیمه تکمیلی دی هستند مانند سن ۲۲ سال برای فرزندان پسر جانبازان زیر پوشش این بنیاد.

او اضافه کرد: دختران تحت تکفل ایثارگران نیز پس از ازدواج مشمول بیمه تکمیلی بنیاد شهید نمی شوند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طی قرداد با مدیرعامل بیمه دی در استان خراسان رضوی مقرر شد در شهرستان هایی که بیش از پنج هزار ایثارگر تحت پوشش دارند دفتر نمایندگی بیمه دی مستقر شود.

غلام پور افزود: برخی از افراد جامعه ایثارگری برای پیگیری اسناد هزینه درمانی خود به مشهد مراجعه می کنند که این امر مشکلات ایثارگران را مضاعف کرده است در حالی که اگر نمایندگی ها طبق قرارداد ایجاد شوند علاوه بر سهولت در ارائه خدمت و رفع مشکلات ایثارگران، سفر به مرکز استان نیز منتفی می شود.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۴۹ شهید، ۴۹ هزار و ۱۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تربیت و تقدیم کرده است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi