شناسه خبر : 67242
پنجشنبه 30 خرداد 1398 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنگوی هیئت رئیسه خبر داد:

مجلس دربحث پرداخت هزینه های ایثارگران ورود می‌کند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از پیگیری پرداخت به موقع هزینه های دارو و درمان ایثارگران از سوی بنیاد شهید خبر داد.

فاش نیوز -  سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از پیگیری پرداخت به موقع هزینه های دارو و درمان ایثارگران از سوی بنیاد شهید خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، اسدالله عباسی، نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست خبری خود در پاسخ به نابسامانی های اخیر در موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران تاکید کرد: در صورت تامین منابع مالی از سوی دولت، بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است هزینه های درمانی و داروی ایثارگران را پرداخت کند و این یک تکلیف است.

وی با رد این استدلال که بنیاد اعتبارات کافی برای پرداخت هزینه های دارو و درمان ایثارگران را ندارد افزود:

طبق قانون بنیاد شهید و امور ایثارگران نمی تواند هزینه های دارویی و درمان را پرداخت نکند چراکه جزء تعهدات آن است و بایستی آن را پرداخت کند؛ البته ممکن است در مواردی این موضوع با تاخیرهایی صورت بگیرد که یکی از علل آن تامین نشدن بودجه از سوی دولت می تواند باشد. اما در کل بنیاد موظف به پرداخت این هزینه هاست.

عضو نمایندگان استان گلستان متذکر شد: در بعد نظارتی نیز مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع خواهد بود که ان شاءالله بنیاد شهید هزینه های دارو و درمان ایثارگران را به موقع پرداخت کند تا ان شاءالله این عزیزان دچار مشکل نشوند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس دهم در پایان خواستار انعکاس مشکلات ایثارگران به مجلس برای پیگیری و برخورد با متخلفان از قانون شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
پرداخت به موقع هزینه های درمانی .برقراری ماده 38برای کل جانبازان حالت اشتغال بنیادونیروهای مسلح راخواستاریم.
با سلام و ورود بر کسانی که برای قشر مظلوم یعنی ایثارگری به خصوص جانبازان ما که از سال 62که مجروح شدیم هر وقت به بنیاد مراجعه کردیم گفت بودجه نداریم معلوم نیست که کی ان شاالله به ما بودجه برسد الان هم که افزایش حقوق داشتیم برای ما همان چهارصدهزار تومن دادن حالا خدا میدادن کی به ما بودجه برسه
شمااگه نماینده بودین بعداز30سال ازپایان دفاع مقدس کف جانبازی روبرمیداشتین.نه این همه تبعیض
بنام خدا
با سلام وعرض ادب
مجلس فقط بلد است بگه ورود میکنیم مثل احمدی نژاد بگم . بگم . است عزیز جان ورود میکنید خروجی میخواهیم ما جانبازان چقدر قانون تصویب کردید جانبازان گشنه اند جانبازان هزار ویک رقم مشکلات دارند . تصویب قانون کاری ندارد اجرا مهم است الان بیش از 2 سال است جناب سردار شریفی اعلام کرد بزودی پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان بسیجی حالت اشتغال کو . ؟ تمام کارکنان دولت فروشکاه دارند . مسائل تفریحی دارند . مسافرت اماکن مذهبی وتفریحی دارند اما جانبازان حالت اشتغال چی دارند فقط سر ماه دو هزار مستمری وهمین ولاغیر . اگه غیر از این است یکی به این بنده حقیر خدا بگه اقا دروغ میگوئید .... بس هی نگید مجلس ورود میکند خوب بکند چه مشکلی را تا کنون از جانبازان حل کردید .
با تشکر جانباز 50 ردرصد حالت اشتغال بنیاد . مستضعف وهمه جانبازان مانند حقیر
ساتا به ما 600 ت صدقه داد چرا جانباران را به نظام بدبین میکنند نمی دانیم
بنده از آبان 97 تا کنون 3 بار ایست قلبی کردم و دستگاه LCD یا همان باطری گذاشتم که همه اش ناشی از استرس زمان جنگه است و نزدیک 6 میلیون در 3 پرونده پزشکی هزینه بیمارستان داده ام ولی بیمه دی که وابسته به خود بنیاد شهیده بعد از 8 ماه فقط 1/6 میلیون تومان داده اند بخدا برای من 6 میلیون هزینه درمان که طبق قانون 100% باید رایگان باشه پول زیادی است لطفا بنیاد فارس این کمک به من و خانواده ام بکند پاسخی اگه دارند در ایمیل برام بفرستند
باز هم شعار باز هم حرف،،،تو را خدا خسته شدیم،،،،کمتر حرف بزنید بیشتر عمل کنید،،ابروی جانبازان را در جامعه بردید مردم میگویند همش به جانبازان رسیدگی میکنند،،،،مردم اطلاع ندارند که حرفهای نمایندگان الکی و بدون پیگیری و اجرایی شدن است ،،،ای خدای بزرگ خودت به فریاد ایثارگران برس
من ازبیگانگان هرگزننالم.....که هرچه کردبامن،آن آشناکرد!!!والسلام.
سلام مسئولین به جان فرزندانتان قوانین اجرا کنید اخه ی مقطع چه ارزشی داشته در برابر این همه ایثار وفداکاری آخر حرمت مارا نگه نداشتین واکثر رزمندگان بسیجی حتی اسفند ۹۷ باز نشسته کردین تاریخ اجرا فروردین ۹۸ بیعدالتی وتبعیض وظلم تاریخی در حق عزیزان رزمنده میباشه ۹ماه منتطر وسرگردانمان کردین واخر دم عیدی بازنشسته وبدون حقوق ایا حق مانبود تکلیف مشخص می کردین بعد بازنشسته می کردین ایا حق ما رزمندگان بعد سی سال این بوده ؟؟؟؟درس عبرتی شدیم برای آیندگان ظلم شما از ظلم دشمنان هزاران بار بدتر وظالمانه تر است
گوش بری دولت از رزمندگان در رابطه با تاریخ اجرای مقطع تحصیلی ،ما از حقمان نمی گذریم،خدا از شما نگذرد،ولی این درسی شد برای آیندگان.
بچه های ما از نحوه بر خورد دولت با تاریخ اجرای مقطع تحصیلی رزمندگان درس می گیرند وشاهد هستند که دولت چگونه ما را سرکار گذاشته.
بنام خدا..وقت بخیر..بنده جانباز 15ددرصد هستم که 25 ماه منطقه دارم....فقط یک فرزند پسر دارم که فوق لیسانس گامپیوتر هست و26 ساله وبیکار وخانه نشین ...هرکجا برای کار تقاضا دادیم نشد که نشد..انگار جانباز زیر 25 را آدم به حساب نمی آورند. امروز اول تیر 98 به بنیاد تبریز رفتم .برای وام خود اشتغالی رفتم گفتند به زیر 25 تعلق نمیگیرد...آخه تو این.مملکت چکار کنیم ؟ ما جوانی وسلامت خود را در راه این مملکت دادیم الان باید نزد اهل وعیالمان هم سرافکنده مان بکنند؟ اونموقع زمان جنگ آدم بودیم درحساب وکتاب بودیم الان چرا چنین رفتار های سخیفی با ما میکنند؟ به کی بگیم ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi