شناسه خبر : 67253
سه شنبه 28 خرداد 1398 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی توجهی به داروی اعصاب و روان ها یعنی مرگ!

سیدرضا حسینی نژاد - بسیجی آزاده 51 ماه اسارت و جانباز 55 %، بازنشسته آموزش و پرورش، تنها درخواستم اینه که داروهای جانبازان اعصاب و روان که ازسال 69 تابه حال تحت نظرمتخصص اعصاب و روان هستیم  فراهم بشه. مثلا قرص"سیتالوپرام" که انواع ابرانی، هندی، دانمارکی و آرژانتینی آن در داروخانه ها موجود هست اما نوع سیتالوپرام"هگزال" آلمانی ازسال 96 دردسترس نبست و میگن دیگه وارد نمیشه، اما در بازار آزاد موجود هست. حالا اگر واقعا به خاطر اینکه نمیخوان باوجود داروی تولید داخل از واردات نوع خارجی جلوگیری کنند، آیا فقط واردات از آلمان متوقف شده،یا نوع آلمانی در تعهد بیمه تکمیلی بنیادشهید قرار نداره؟ چطور انواع هندی و دانمارکی و آرژانتینی در تعهد بیمه تکمیلی بنیاد هست اما بهترین نوع آن بعنی"هگزال" ازتعهد بیمه تکمیلی خارج شده؟

ازمهرماه 96 که سیتالوپرام هگزال مصرف نمی کنم تمام وجودم به هم ریخته، نه دنیادارم نه آخرت، حالا خودم فدای سر همه، خانواده و اطرافیانم چه گناهی دارند که منو تحمل کنند؟ فقط به جرم اینکه توانایی خرید داروی مرغوب و نداریم؟

شمارا به خدا قسم میدم جانبازان اعصاب و روان را دریابید، یک نوع قرص آلمانی مگه چقدربرای بیمه تکمیلی هزینه داره که برای جانباز آزاده دریغ می کنند؟ 30سال خانواده و اطرافیانم باتمام مشکلات روحی و جسمی ما ساخته اند، آیا دولت محترم و بنیادشهید نباید از جانباز آزاده بسبجی به نحو مقتضی حمایت کنند؟

منکرخدماتی که شده نیستیم، اما همین یک نوع دارو را دریغ نفرمایند.

سیدرضاحسینی نژاد،مشهدمقدس.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سرتنالین وزاناکس خارجی را هم پوشش دهید که داروی باکیفیت واسه جانبازان اعصاب وروان است .
بسم رب الشهدا و الصدقين.
با سلام و دعاي خير.
فداكاريها و از خود گذشتگي ها و رشادت ها و جانفشاني هاي ايثارگران بر همگان ثابت شده است.و همه مديون اين عزيزان هستند.ولي متاسفانه در بعضي مواقع مشاهده ميشود.كه بي حرمتي و بي احترامي و هتاكي به اين عزيزان شده و حتي مورد ضرب و شتم واقع شده اند.كه دل هر انساني را بدرد مي آورد. كه پاسخ صداقت و نيت پاك اين عزيزان اين است.متاسفانه در شركت هاي تابعه صنايع پتروشيمي خليج فارس كه به بخش خصوصي واگذار شده است.و بيش از پانزده شركت ميباشند.و نقش بسيار مهمي در توليد و اقتصاد دارند.و بيشتر ايثارگران اين مجموعه از كاركنان رسمي وزارت نفت ميباشند.كه بدون توجه به ماده 21 اصل 44 قرارداد اين عزيزان را با وزارت نفت فسخ كرده اند.و ديگر اين عزيزان را جز كاركنان رسمي وزارت نفت نمي دانند.و مدير عامل صنايع پتروشيمي خليج فارس مي گويد شما نفتي نيستيد.و فقط از صندوق هاي وزارت نفت تابعيت مي كنيد.كه متاسفانه اين صندوق ها هم به دلايل مختلف دچار ورشكستگي شده كه از عوامل آن مديريت هاي غلط و استفاده از نيروهاي غير نفتي ميباشد.
از مشكلات ديگر اين عزيزان اين است كه با توجه به قوانين و مقررات مجلس شوراي اسلامي كليه شركت هاي واگذار شده به بخش خصوصي موظفند بطور كامل كليه قوانين و مقررات ايثارگران را اجرايي كنند.ولي متاسفانه اين شركت ها قوانين و مقررات وزارت نفت را اجرايي نمي كنند.متاسفانه الان تعدادي از ايثارگران هستند كه با هزينه شخصي و متحمل شدن مشكلات زياد مدرك تحصيلي مرتبط با كارشان گرفته اند.و طبق قوانين و مقررات و بخشنامه هاي موجود مثل ساير وزارتخانه هاي ديگر ايثارگران ازمحدوديت تعديل مدرك تحصيلي معاف هستند.و بطوري فوري بايد مثل بقيه وزارتخانه ها تعديل شوند.ولي اين عزيزان سالهاست كه مدرك گرفته اند.و تعديل نمي شوند.از مشكلات ديگر اين عزيزان عدم اجراي بخشنامه 2727 ايثارگران.عدم اجرايي يك مقطع تحصيلي بالاتر براي رزمندگان دفاع مقدس ميباشد.
در صورتيكه طبق ماده 47 ابلاغيه رهبر معظم و فرزانه انقلاب درمورد برنامه ششم توسعه كه دراين ماده بيان شده كه اولويت دادن به ايثارگران انقلاب اسلامي در تسهيلات مالي و فرصت ها و مسئوليت هاي دولتي در صحنه هاي مختلف فرهنگي و اقتصادي ولي متاسفانه تعدادي از كارمندان رسمي هستند كه با سوابق كاري بيش از بيست و پنج سال و گذراندن دوره هاي آموزشي مرتبط و حضور داوطلبانه بيش از يكسال در جبهه ها بيش از پانزده سال هستند كه فروزن هستند و هيچگونه ارتقا شغلي ندارند.كه اين ظلم بسيار بزرگي است كه درحق اين عزيزان شد ه است.
يكي ديگر از مشكلات اين عزيزان عدم موافقت با انتقالي اين عزيزان ميباشد.
مشكلات اين عزيزان هم بصورت شفاهي و همه كتبي به رئيس محترم جمهوري.وزير محترم نفت و معاونين.معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي.و مديرعامل محترم صنايع پتروشيمي خليج فارس .نمايندگان محترم مجلس. بارها بيان شده است و هيچگونه پيگيري و رسيدگي نكرد ه اند و روز به روز اوضاع اين عزيزان بدتر ميشود. با كمال تشكر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi