شناسه خبر : 67260
سه شنبه 28 خرداد 1398 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین سالگرد شهید فرمانده شعبان نصیری

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم «شعبان نصیری» عصر امروز دوشنبه 27 خرداد از ساعت 16:30 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این مراسم که با سخنرانی دکتر حسن عباسی همراه خواهد بود از کتاب «برایم حافظ بگیر» روایتی داستانی از زندگی فرمانده شهید شعبان نصیری که توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است رونمایی می‌شود.

سردار شعبان نصیری یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در عراق بود که در روز جمعه پنجم خرداد 96 مصادف با شب اول ماه مبارک رمضان در عملیات آزادسازی غرب موصل توسط تروریست‌ها تکفیری به شهادت رسید. شعبان نصیری از اهالی شهرستان کرج در استان البرز پس از نزدیک به 38 سال مجاهدت و جهاد در میادین جبهه‌ای جنگ تحمیلی و عرصه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عراق سرانجام به یاران شهیدش پیوست. او از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هم بود و به‌تازگی نیز در دفاع از حرم اهل بیت (ع) دچار مجروحیت شده بود که پس از اندکی مداوا مجددا وارد عراق شد و در دفاع از حریم امامان معصوم (ع) در عراق به شهادت رسید. از وی دو فرزند پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi