شناسه خبر : 67316
چهارشنبه 29 خرداد 1398 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روسیه: کمک بزرگ سپاه به مبارزه با داعش

رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با انتقاد از نوع بکارگیری ابزار تحریم‌ها در سیاست آمریکا، به تحریم‌شدن سپاه پاسداران ایران از سوی آمریکا با وجود نقش آن در مبارزه با تروریسم منطقه اشاره کرد.

به گزارش  تاس، سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت: بر کسی پوشیده نیست که [تحریم‌ها] در چند سال گذشته به روشی مورد پسند در سیاست آمریکا تبدیل شده‌اند. چیزی که ترسناک است این می‌باشد که محدودیت‌ها کاملا از روی اجبار، بی برنامه و عجولانه مطرح می‌شوند.

ناریشکین تاکید کرد: کسانی که پیش‌قدم این [تحریم‌ها] هستند نه تنها عواقب آن‌ها را در بلند مدت بلکه نظر نزدیک‌ترین شرکای اقتصادی‌شان را نیز در نظر نمی‌گیرند.

وی به عنوان مثال برای توضیح این موضوع به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا اشاره کرده و گفت که این سازمان [سپاه پاسداران] «کمک بزرگی به مبارزه با داعش در عراق و سوریه داشته است».

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi