شناسه خبر : 67336
دوشنبه 03 تير 1398 , 14:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی دلایل استعفایش را تشرح کرد:

رئیس بنیاد تحویلمان نمی‌گیرد!

مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی عدم رسیدگی مسئولان بنیاد شهید به مشکلات جانبازان نخاعی را از جمله دلایل استعفایش عنوان کرد.

فاش نیوز -  مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی عدم رسیدگی مسئولان بنیاد شهید به مشکلات جانبازان نخاعی را از جمله دلایل استعفایش عنوان کرد.

مهدی اسدزاده در تشریح دلایل استعفایش از مدیرعاملی انجمن جانبازان نخاعی گفت: به علت مشکلاتی که در برخورد با مسئولین بنیاد شهید پیش آمد، از ادامه این مسئولیت صرف نظر کردم و ترجیح دادم از این مدیریت کناره‌گیری کنم.

اسدزاده با اشاره به علت استعفایش از مدیر عاملی انجمن جانبازان نخاعی گفت: به علت مشکلاتی که در برخورد با مسئولین بنیاد شهید پیش آمد، از ادامه این مسئولیت صرف نظر کردم و ترجیح دادم از این مدیریت کناره‌گیری کنم.

وی افزود: بیش از یک سال است که درخواست ملاقات از آقای شهیدی، ریاست بنیاد را برای درمیان گذاشتن مشکلات جانبازان نخاعی داشته‌ام. بیش از 10 مرتبه برای ملاقات با آقای شهیدی نامه نگاری کردیم. جهت پیگیری مشکلات درمانی جانبازان نخاعی، مسائل مربوط به بیمه تکمیلی و ویلچر، خواهان دیدار و رفع مشکلات بودم اما متاسفانه با وجود اینکه خودم 25 سال است که کارمند بنیاد شهید هستم و می‌بایست مسئولین بنیاد با من به عنوان کارمند خود تعامل بیشتری داشته باشند اما نه تنها کمکی به رفع مشکلات نکردند بلکه چوب لای چرخ فعالیت‌های ما نیز گذاشتند.

اسدزاده با اشاره به فراهم نشدن وقت ملاقات با رئیس بنیاد گفت: این اواخر عدم ملاقات با رئیس بنیاد را به مسئله بیماری ایشان مربوط دانستند. مشکلات را با معاونت‌های مختلف بنیاد از جمله مالی، بهداشت و درمان، تعاون و فرهنگی در میان گذاشتیم اما عموما موضوع عدم اعتبار را بهانه می‌کنند. جانبازان نخاعی مشکلات عدیده‌ای دارند. خیلی از شرکت‌ها، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها قرارداد با بیمه تکمیلی جانبازان را به هم زده‌اند. بخصوص این جانبازان با معضل ویلچر روبرو هستند. ویلچر در بچه‌های نخاعی، موضوعی بسیار مهم و اساسی است اما حالا با کمبود ویلچر نخاعی‌ها روبرو هستیم و انبارهای بنیاد از این نوع ویلچر خالیست.

او در پایان تصریح کرد: با وجود این مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد، ترجیح دادم از سمتم کناره‌گیری کنم و می‌خواهم جانبازان بدانند چرا حل مشکلاتشان به تعویق افتاده و ما نتوانستیم کاری را از پیش ببریم. در حال حاضر مسئله جانباز نخاعی مسئله مهمی است. به قول برخی دوستان، دهه آخر عمر بسیاری می تواند باشد. ما از ابتدای سال 98 تا کنون که سه ماه از سال می‌گذرد 25 نفر از جانبازان نخاعی را از دست دادیم. و از همه کسانی که می‌توانند در این راستا کاری برای حل مشکلات این جانبازان انجام دهند، می‌خواهم که قدم پیش بگذارند.

مهدی اسدزاده که برای دومین سال متوالی در مجمع عمومی انجمن جانبازان نخاعی حائز بالاترین رای در انتخابات شده و به هیئت مدیره انجمن راه یافته بود، از سمت مدیرعاملی انجمن جانبازان نخاعی استعفا کرد که مورد موافقت سایر اعضای هیئت مدیره قرار گرفت.

بازتولید با اقتباس از تسنیم

اینستاگرام
ای بابا !
عزیز من شما چرا استعفا دادی گلم ؟
همه می رفتید دم بنیاد می گفتید حالا که اعتبار نیست برای درمان و دردهای ما پس شما تو اداره چکار می کنید این همه از قبل ما دارید نون می خورید حقوقتان هم سر وقت واریز میشه . برای شما پول هست برای زخم و درد ما پول نیست ؟ از دم همشونو مجبور به استعفا می کردید .
یه ‏خدابیامرز میگفت.. مادامی که بیشتر از لیاقت و ارزش آدما، مراعات حالشونو میکنی، بدهکارمیشی !!!

تقصیر خودتونه واسه کسایی از جاتون بلند میشید ، که یارو رو وهم خود خدا پنداری بر میداره ...
روحانی گفت : در مسیر پیشرفت بسرعت در حال حرکتیم ....
گفتم : قربونت داداش بزن کنار یه دوتا چایی باهم بخوریم بقیه دنیام بما برسن .
به همین دلایل بنیاد باید زودتر تبدیل به وزارتخانه شود
از 80عضو فراکسیون ایثارگران تقاضا دارم همت مضاعف کنند وطرح تبدیل بنیاد را امضا کنند
شاید این بهترین کاری است که می توانند برای ایثارگران انجام دهند
آقای رئیس جمهور تا کی می خواهی این مسائل را نادیده بگیری؟؟؟

شما را به شهدا قسم می دهیم اصرار نداشته باش که همچین کسی رئیس بنیاد باشد= ضعیف ناتوان و بی توجه به ایثارگران ؟؟؟؟
خیلی خوب شد انجمن نخاعی از بنیاد نباید باشد
تو رو قران راست می گی ؟ رییس انجمن خودجوش جانبازان دردمند از کارمندان بنیاد بود ؟ خیلی مسخرس ؟ شما چرا انتخابش کردید ؟ ای بدبختی شد حکایت ما که ؟ اگه راست باشه بهتر که استعفا داد . ساقی چی اونم کارمند بنیاده یا چی ؟
ساقی رفیق فابریک شهیدیه با هم هر روز غروب تو یه پیاله فروشی قرار دارن .
ساقی حقوق بگیر پشت پرده بنیاده . اونم کلانه کلان . در ضمن ساقی از دو سه جای دیگه هم حقوق میگره اونم در حد بوندس لیگا یه خونه تو قبطریه داره پنج هزار متر ...
یه ویلا تو یورکشای هفتاد کیلومتری لندن داره پونصد هزار پوند ارزش داره .
ساقی چند تا پاسپورت داره تو آخرین قرارمون دوتا شو دیدم یکیش که مال ایران بود اون یکی هم مال بهشت .
مشتی اگر واسه هرکسی خیاطی ولسه من دامن دوزی ؟؟؟؟
ساقی نزده داره میرقصه واسه خیرات بچه های رزمنده ....
عمه ملیحه واقعا که...
دکترساقی وسایت فاش نیوزموردتاییدهمه ماست .تنهارسانه ای هست که صدای مارابه گوش مسوولین رسانده وهمدردوهم جنس ماست..درودبرساقی وفاش نیوز.
خیلی نامردی بود پاسپورت بهشت ساقی را تو روم زدی ؟
سلام.برهمه من نظرخودم واعتقادم وباورم وهمچنین ایمانم رانسبت به فاش نیوزومدیرجانبازش دکترساقی راگفتم.انتقادونظرهرکس محترم بوده وهست ولی ایمان مانسبت به دکترساقی وفاش نیوزذره ای کم نخواهدشد..به امیدسلامتی تمام جانبازان سرافرازکشور.
مرام و شیوه پهلوانی استعفا و کناره گیری نیست بلکه استقامت ‌مقاومت و اصرار بر ییگیری انجام کار مرسوم است و سیستم بنیاد همین احساس خستگی و بریدن از پیگیری ودنبال کردن را می خواهد. خدا قوت پهلوان
متاسف هستم برای مدیران ناتوان و بی کفایت بنیاد شهید ،،،زمانی که شما که مدیر عامل هستید،را تحویل نمیگیرند وای به حال ان جانباز بدبختی که در روستاها زندگی میکنند ،،سوال من از شما این است چرا خسته شدید پر انرژی به کارت ادامه بده تا دشمنان و حسودان شاد نگردند
درمان جانبازان دچار بحران شده و به مرز هشدار رسیده
اکثر درمانگاهها ، حتی انهایی که با نام شهید مزین است ، قرارداد خود را بیمه دی لغو کرده اند و جانبازان را تنها رها کرده اند !
من نگران جانبازان عزیز شیمیایی هستم
جانبازان اعصاب و روان
جانبازان با درصد های بالا

دولت مجوز واردات 500 خودروی خارجی داده برای جانبازان خاص بالای 70% !؟
با روحیه کارمندی نمی شود پیگیر مطالبات جانبازان بود!
متاسفانه تا به بهانه واهی حفظ مصلحت این روحیه محافظه کارانه بر انجمن جانبازانی حاکم است که عوض اقدام بر مبنای فرمان آتش به اختیار که رئیس بنیاد و بالاتر از او را مجبور به درخواست ملاقات با جانبازان کند چند سال وقت تلف می کنند برای درخواست ملاقات با رئیس بنیاد! همین آش است و همین کاسه.
همان بهتر که کنار رفتی،،،کارمند بنیاد هستی به خاطر رودروایسی و موقعیت شغلیت نمیتوانی از جانبازان دفاع کنی،،،اگر من مدیرعامل بودم کاری میکردم تا رییس بنیاد با پای خودش پیشم بیاید ،،مدیر ضعیف باید خودش کنار برود سنگین تر است
سلام بر عزیزان جانبازان واقعی عرض شود تنها چیزی که جناب ساقی عزیزداره به نظرحقیرهمینست که تنهاو تنها به فکر جانبازان واقعی و همدرد خودشه البته برفرض مال ومنالی هم داشته باشه حقشه چراکه انصافاًبی منت و صادقانه زحمت میکشه والبته همه دوستان فاش نیوزی و تمام مواردی را که عنوان میکنیم بدون سانسور درسایت میذاره ،خداوندبی نهایت مهربان سلامتی وطول عنرباعزّت به خودش وهمکارانش عطافرماید آمین یا رب العالمین
خداوند تنها عالم واقعی ست

کاش می دانستید این مرد بزرگ چطور با تمام وجود برای خدمت به ایثارگران و به چه سختی ای فاش را می گرداند
خدا جناب ساقی وهمکارانش را طول عمر بدهد .
"" سایت شهدای زنده.""
, انان که سلامتی اشان را از نوجوانی در راه کشور ومردم هدیه کرده خداوند خیر دو دنیا عنایت کند .
خیلی ها فقط از روی ظاهر قضاوت می کنند و فکر می کنند همه مثل خودشان سرمایه دارند یا اگر سرمایه دار نیستند، از سر کمبود، همه را سرمایه دار می پندارند!
ولی اینطور نیست
برخی که ساکت هستند و اعتراض و ادعایی ندارند، از سر پولداری و رفاه نیست
عزت نفس شان بالاست و صورتشان را با سیلی سرخ نگه می دارند
هر کس ابرودار است، بی درد نیست! متوجه باشید
بنظرم خیلی دارید درحق حاج مهدی بی انصافی میکنید ، ایشان به گردن تک تک جانبازان نخاعی حق دارن ، درسته که کارمند بنیاد هست ولی توی انجمن از هیچ چیز برای جانبازان دریغ نکرده ، من تا حالا خدمتشون نرسیدم اما تلفنی باهاش در ارتباط بودم حیف همچین مرد بزرگی که اینجوری درموردش قضاوت میشه
اگه جرات داشتین یه فراخوان عمومی میدادین مبتنی بر خواسته های قانونی جانبازان نخاعی و در هر شهرستان جانبازان دوساعت در استانداری ها ویا فرمانداریها اجتماع کرده و خواسته هایشان را اعلام می کردند.اما حیف که از جانبازی فقط اسمش باقی است و رسمش از بین رفته است
سلام..وقتی شماجانبازان70درصدراتحویل نمیگره بنیاد،پس وای بحال مازیر25درصدیهای غیرشاغل...ای دادوبیداد...
چهل سال مماشات و مدارا با بنیاد شهید وخون دل خوردن و سکوت چه چیزی نصیبتون کرد جز تحقیر اجتماعی بنیاد( ما هنوز وسایل نقلیه عمومی برای معلولین،وشهر مناسب معلولین و درمان موفق هوشمند نداریم) به نحوی تبلیغ کرده که انگار جانباز و خانواده شهدا در کاخهای مجلل زندگی میکنند،درآمد نجومی دارند اما ملت نمی دانند که ما هنوز بعد ۴۰ سال درگیر ویلچر و درمان و حقوق اجتماعیمان هستیم، تا کی مثل آدمهایی که حق رو نمی خواهیم عمل میکنیم.این جماعت موجود که نشات گرفته از زمان کروبی هستند،بازنشستگان دستگاههای دیگر و نجومی بگیران در سایه بنیا دهیچ گوش شنوایی ندارند و فاش نیوز صدایی رسا نیست۸
سلام به اقایم امام عصر و رهبرم امام خامنه ای و سلام به سروران فاش نیوز و تاج گلم اقای ساقی مهربون
تقریبا یگ سال از تبعید گاهم بیرون نیامدم در وسط بیابان عمرم می گذرانم با بدن زخمی شب های بیداری فقط فکر کنم یک سال قبل بود به سالگرد شهید عزیز مان اقای قبادی رفتم دهنم را بستم خفه خون گرفتم چون اینها ما را مثلل دغلک می دانند هر چقدر هم از مشگلات مان می گویم بیشتر به ریش ما می خندند ااقای مهدی اسدزاده به اذان که الان گفته می شود قصم ما را برای ایثار گری نمی خواهند فقط دنبال استفاده از نامم ما برای خوشگذرانی خودشان می خواهند برم نماز اول وقت بخوانم برای شما وشهدا دعا کنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi