شناسه خبر : 67349
چهارشنبه 29 خرداد 1398 , 15:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای درمان جانبازان: سفر ۲ پزشک خارجی به ایران

مدیرکل درمان و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: به منظور ادامه روند درمان جانبازان به عنوان یک برنامه از سوی این نهاد، ۲ پزشک از کشورهای آلمان و انگلیس برای درمان جانبازان و خانواده های شهدا ایثارگران به ایران می آیند.


 مدیرکل درمان و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: به منظور ادامه روند درمان جانبازان به عنوان یک برنامه از سوی این نهاد، 2 پزشک از کشورهای آلمان و انگلیس برای درمان جانبازان و خانواده های شهدا ایثارگران به ایران می آیند.
 امیر کریمی از سفر پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات و پروفسور «تزوال» فوق تخصص مجاری ادراری جهت درمان جانبازان و خانواده شهدا به کشور خبر داد.
کریمی با اشاره به حضور پزشکان متخصص خارجی برای درمان جانبازان و ایثارگران در کشور اظهار داشت: پروفسور حسین مهدیان فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلیس و پروفسور تزوال فوق تخصص مجاری ادراری از کشور آلمان، قرار است تیر و مردادماه ۱۳۹۸ به ایران سفر کنند تا جانبازان و خانواده های شهدا بتوانند از این فرصت برای ادامه درمان خود بهره مند شوند.
وی افزود: بر همین اساس جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران که دارای مشکلات مربوط به ستون فقرات و تومور مغزی و مجاری ادراری هستند می‌توانند جهت تشکیل پرونده به بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۶۸۴۳۵۱-۰۲۱ ستاد جذب متخصصان و اعزام به خارج جانبازان تماس حاصل کنند.
بنیاد شهید برای درمان جانبازان و جبرانی برخی از مشکلات همچون رفت و آمد به خارج از کشور و کاهش هزینه‌های درمانی ایثارگران هرساله این برنامه را برای جانبازان و خانواده های شهدا دارد و این برنامه به صورت دوره‌ای و هر زمانی که پزشکان اعلام آمادگی برای حضور در ایران را داشته باشند از وجود آنها برای درمان این افراد استفاده می‌کند.
در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران، ۴۳ هزار و ۱۷۳ نفر آزاده شدند. مردم ایران در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث تروریستی، ۲۳۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
شمار کل جانبازان کشور به ۵۷۴ هزار و ۱۰۱ نفر می‌رسد. ۳۳۶ هزار و ۲۸۲ نفر (۵۹ درصد) جانبازان زیر ۲۵ درصد و ۲۳۷ هزار و ۸۱۹ نفر (۴۱ درصد) بیش از این میزان جانبازی دارند.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi