شناسه خبر : 67368
پنجشنبه 30 خرداد 1398 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت‌نام اینترنتی مقاطع متوسطه مدارس شاهد

اداره کل آموزش بنیاد شهید طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام اینترنتی پایه هفتم و پایه دهم مدارس شاهد در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.


 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش از آغاز ثبت‌نام اینترنتی پایه هفتم و پایه دهم مدارس شاهد در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: ثبت‌نام پایه‌های هفتم و دهم متوسطه آغازشده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. بدیهی است گروه‌های ایثارگری متقاضی ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌توانند تا پایان زمان ذکرشده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند، لذا به همه خانواده‌های دانش آموزان شاهد و سایر گروه‌های ایثارگری ورودی دوره‌های اول و دوم متوسطه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ توصیه می‌شود تا قبل از پایان مهلت زمان مذکور به سامانه ثبت‌نام مدارس شاهد به آدرس www.saja.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ثبت‌نام پایه هفتم دوره اول متوسطه، از تاریخ ۱ الی ۱۴ تیرماه ۱۳۹۸ و پایه دهم دوره دوم متوسطه از تاریخ ۵ الی ۲۱ تیرماه ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام از دانش آموزان میان‌پایه مدارس شاهد نیز در مردادماه انجام می‌شود.

لازم به ذکر است تمام دفاتر و مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در زمینه ثبت‌نام مدارس شاهد هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi