شناسه خبر : 67374
جمعه 31 خرداد 1398 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران صنایع پتروشمی، وزارت نفتی نیستند!؟

در شرکت های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به بخش خصوصی واگذار شده است، ایثارگران را جزء کارکنان رسمی وزارت نفت نمی دانند!

سید علی زمانی - فداکاری ها و از خودگذشتگی ها و رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران بر همگان ثابت شده است و همه مدیون این عزیزان هستند ولی متاسفانه در بعضی مواقع مشاهده می شود که بی حرمتی و بی احترامی و هتاکی به این عزیزان شده و حتی مورد ضرب و شتم واقع شده اند که دل هر انسانی را به درد می آورد که پاسخ صداقت و نیت پاک این عزیزان این است.

 متاسفانه در شرکت های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به بخش خصوصی واگذار شده است و بیش از پانزده شرکت می باشند و نقش بسیار مهمی در تولید و اقتصاد دارند و بیشتر ایثارگران این مجموعه از کارکنان رسمی وزارت نفت می باشند که بدون توجه به ماده 21 اصل 44 قرارداد این عزیزان را با وزارت نفت فسخ کرده اند و دیگر این عزیزان را جزء کارکنان رسمی وزارت نفت نمی دانند و مدیر عامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس می گوید شما نفتی نیستید و فقط از صندوق های وزارت نفت تابعیت می کنید که متاسفانه این صندوق ها هم به دلایل مختلف دچار ورشکستگی شده که از عوامل آن مدیریت های غلط و استفاده از نیروهای غیر نفتی میباشد.

 از مشکلات دیگر این عزیزان این است که با توجه به قوانین و مقررات مجلس شورای اسلامی کلیه شرکت های واگذار شده به بخش خصوصی موظفند به طور کامل کلیه قوانین و مقررات ایثارگران را اجرایی کنند ولی متاسفانه این شرکت ها قوانین و مقررات وزارت نفت را اجرایی نمی کنند.

 متاسفانه الان تعدادی از ایثارگران هستند که با هزینه شخصی و متحمل شدن مشکلات زیاد مدرک تحصیلی مرتبط با کارشان گرفته اند و طبق قوانین و مقررات و بخشنامه های موجود مثل سایر وزارتخانه های دیگر ایثارگران از محدودیت تعدیل مدرک تحصیلی معاف هستند و به طوری فوری باید مثل بقیه وزارتخانه ها تعدیل شوند ولی این عزیزان سال هاست که مدرک گرفته اند. و تعدیل نمی شوند. از مشکلات دیگر این عزیزان عدم اجرای بخشنامه 2727 ایثارگران. عدم اجرایی یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان دفاع مقدس میباشد.

  در صورتی که طبق ماده 47 ابلاغیه رهبر معظم و فرزانه انقلاب درمورد برنامه ششم توسعه که دراین ماده بیان شده که اولویت دادن به ایثارگران انقلاب اسلامی در تسهیلات مالی و فرصت ها و مسئولیت های دولتی در صحنه های مختلف فرهنگی و اقتصادی ولی متاسفانه تعدادی از کارمندان رسمی هستند که با سوابق کاری بیش از بیست و پنج سال و گذراندن دوره های آموزشی مرتبط و حضور داوطلبانه بیش از یک سال در جبهه ها بیش از پانزده سال هستند که فروزن هستند و هیچگونه ارتقاء شغلی ندارند. که این ظلم بسیار بزرگی است که درحق این عزیزان شده است.

یکی دیگر از مشکلات این عزیزان عدم موافقت با انتقالی این عزیزان میباشد.

 مشکلات این عزیزان هم به صورت شفاهی و همه کتبی به رئیس محترم جمهوری. وزیر محترم نفت و معاونین. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی و مدیرعامل محترم صنایع پتروشیمی خلیج فارس. نمایندگان محترم مجلس. بارها بیان شده است و هیچ گونه پیگیری و رسیدگی نکرده اند و روز به روز اوضاع این عزیزان بدتر می شود.

با کمال تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بسمه تعالی.
با کمال تشکروقدردانی از زحمات برادر عزیز و بزرگوار ایثارگر که حرف دل همه ایثارگران صنایع پترو شیمی خلیج فارس را زدند.و تمام فرمایشات برادر ایثارگر عزیز مورد تائید همه ایثارگران میباشد،در شرکت پتروشیمی بندر امام که یکی از شرکت های وابسته به صنایع پتروشیمی خلیج فارس میباشد.هیچگونه ارزشی برای ایثارگران قائل نیستند.می گویند ما که نگفتیم،یا نامه نوشتیم برایتان که تشریف ببرید جبهه ها خودتان به دلخواه خودتان رفتید ،مگر موقعی که رفتید به دستور ما رفتید،بروید به دستور هرکس که رفتید بگوید تا مشکلاتان را حل کند.
و می گویند بخشنامه های ایثارگران را آقایان،زنگنه،ختلان،ربیعی،رستمی ،پهلوان گفته اند اجریی نکنید.
و به ما ربطی ندارد که شما پانزده سال هست، که هیچگونه ارتقاء شغلی نداشتید،و سالها ست که مدرک مرتبط با کارتان گرفتید.شما خودتان باید بفهمید اگر ما می خواستیم مشکلات شما را حل کنیم،در این پانزده سال حل میکردیم،ویا در این پانزده سال اگر کسی از بالا به ما می گفت و دستور میداد که رزمندگانی که بیش از یکسال حبهه ای دارند وهیچگونه ارتقاء شغلی ندارند.مشکلشان را حل کنید،حل میکردیم،
و به ما ربطی ندارد که شما رفتید زحمت کشیدید و درس خواندید که حالا تعدیل مدرک تحصیلی نمی شوید.بخشنامه های معافیت تعدیل مدرک تحصیلی ایثارگران و یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان و بخشنامه ۲۷۲۷ایثارگران به ما جهت اجرایی شدن اعلام نشده است.و همان کسی که به شما گفت بروید جبهه ها بگوید تا مشکلاتان را حل کند،و به ما هیچ ربطی ندارد، و می گویند به ما، سری که درد نمیکنه دستمال نمی بندند ،.موقعی که بالا بی‌خیال کار شما هستند،ما چرا ،برای خودمان کار درست کنیم.مگه ما بی کاریم.
می گویم پس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چی میشود.می گویند اینها فقط حرف و شعار هستند و هیچوقت عملی نمیشود.
به همه جا هم نامه نوشتیم، هیچکس پاسخگو نیست، آیا کسی هست که به داد ما برسد و مارا یاری کند ،و از این همه رنج و عذاب ما را نجات دهد.اجرکم عندالله. با سپاس فراوان
امام گفت بروید جبهه ما رفتیم
خدا ریشه زنگنه و این مجلسی که در برابر زنگنه سکوت کرده را بکنه
متاسفانه ظلمی که به رزمندگان در دوره این کرسنتی بی پدر و مادر شد در هیچ دوره ای نشد
بسمه تعالی.
با کمال تشکر از برادر بزرگوارمان که تمام گفته های ایشان مورد تائید همه ایثارگران است.در شرکت‌پتروشیمی بندر امام هیچ ارزش و احترامی برای ایثارگران قائل نیستند. اکثرا فروزن هستند ،و ارتقاء شغلی ندارند.و بخشنامه های معافیت تعدیل مدرک تحصیلی و یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان و بخشنامه ۲۷۲۷ایثارگران اجرایی نشده است.می گویند مگر ما‌گفتیم بروید جبهه ها،و بجنگید.همان کسی که به شما گفت برید جبهه ها مشکلات شما را حل کند.و مقصر وزیر نفت و معاونین و ... هستند، آنها نمی‌گذارندن بخشنامه های ایثارگران اجرایی شوند.و همه هم در جریان هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi