شناسه خبر : 67406
شنبه 01 تير 1398 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سکوت سلبریتی‌ها در برابر شکار پهپاد آمریکایی


البته از چهره‌هایی که از تابعیت ایرانی فرزندان خود شرم دارند و برای زایمان به آمریکا و کانادا و آلمان و... می‌روند، نباید انتظار خوشحال شدن بابت حماسه‌های ملی را داشت.
سکوت سلبریتی‌ها در برابر شکار پهپاد آمریکایی

چهره‌های مشهور به اصطلاح هنری، باز هم چشم خود را به روی یک موفقیت و حماسه ملی بستند. شکار پیشرفته‌ترین و دوربردترین پهپاد جاسوسی جهان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گویای توانمندی و قدرت نظامی و امنیتی کشورمان بود. گرفتار شدن این پهپاد گران‌قیمت در آسمان پاک ایران اما گویا برای «سلبریتی ها» چندان هم اتفاق مهمی نیست! چون تا زمان تنظیم این خبر، بازیگران و چهره‌هایی که درباره هر مسئله‌ای اظهارنظر می‌کنند، درباره این حماسه و موفقیت ملی سکوت کرده و واکنشی نشان نداده اند!
 

البته از چهره‌هایی که از تابعیت ایرانی فرزندان خود شرم دارند و برای زایمان به آمریکا و کانادا و آلمان و… می‌روند، نباید انتظار خوشحال شدن بابت حماسه‌های ملی را داشت. شاید هم می‌ترسند با نوشتن درباره سقوط پهپاد جاسوسی آمریکا، دیگر نتوانند در آن کشور ویزا و اقامت بگیرند!

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi