شناسه خبر : 67424
شنبه 01 تير 1398 , 14:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پارتی دارها جایگزین ایثارگرها!

جانباز - در اداره ما و نهادی که بنده در آن مامور شدم و اکنون 30 سال خدمت می کنم هرچه نامه به رئیس جمهور و وزیر و مسئولین رده بالای هر دو سازمان نوشتم که قانون می گوید تک فرزند پسر اینجانب که اکنون 4 ساله بیکاره استخدام روزمزد کنید.

 هیچ توجهی نمی کنند ولی کسی که متولد 68 است و هیچ امتیاز ایثارگری نه خود و خانواده آن دارد، فقط و فقط با پارتی و بدون آزمون و حتی 1 روز سابقه اداری و مدرک مرتبط شده رئیس اداره و 4 ساله رئیس اداره شده و اکنون نزدیک 3/5 میلیون حقوق و مزایا می گیره  و تا پایان سال رسمی هم خواهد شد

اما فرزند بنده که دو مدرک تحصیلی داره با شغل من آشنا و سال ها کمکم می کرده، بیکاره و دوست دارم یه جایی سرکار باشه به صورت روزمرد- قراردادی و ... و این هم ارزش قائل شدن برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران.

 آن زمانی که بنده در خاک عراق در سرما و گرما در زیر آتش خمپاره و تیر و تفنگ بودم و اکنون استرس زمان جنگ نمی گذاره شب ها خواب راحتی داشته باشم، اینگونه افراد جایگزین فرزند امثال بنده می شوند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اساس این دولت پارتی بازیه جانم تمام نیروهای اداره اطلاعات ماازبین کسانی که هیچ ازایثارگری اعتقادندارند انتخاب می شوند تواز ادارات دیگرمی گویی
سلام فرزندم کارشناس ارشد است که طبق قانون مجاز به استخدام است اما شخص دیگری آقازاده کارشناس غیر ایثارگر بجای فرزندم بکار گیری شد که الان در میز مقابلم نشسته و هر روز یادآور این ظلم تلخ و سنگین است.
امیدوارم پاسخ این ظلمها را ذوالفقار مولی بدهد که بنام اسلام و سوء استفاده از خون ایثارگران مردم را فریب دادند و آنچنان دشمنی آگاهانه با ملت کردند که اگر نتانیاهو رییس جمهور بود اینقدر صدمه و ضرر و خدشه وارد نکرده بود لذا سخن آن نماینده محترم مجلس را تایید میکنیم که گفت اگر دولت نبود وضع مملکت بهتر از این بود.
سلام ، تخلفات گسترده در دولت فعلی منحصر به امور مالی و اقتصادی و اختلاس نیست بلکه کسانی در پستهای مدیریتی قرار دارند که هیچگونه سنخیتی با دین و مذهب ندارند بلکه آشکار و علنی با حاکمیت ارزشها و اصول دین و مذهب در نظام اسلامی ضدیت دارند لذا ارزیابی چنین شرایطی حضور نمایندگان دشمنان نظام اسلامی در حکومت را اثبات میکند که بایستی از شورای محترم نگهبان سوال شود چرا با وجود صلابت و قدرتی که شورای محترم در اختیار دارد اینگونه افراد توانستند در پستهای حساس قرار بگیرند و نظام اسلامی را تا این اندازه با مشکلات دست ساز گوناگون مواجه کردند.
خدا را شاکریم در ساز و کار نظام اسلامی تعدادی ارگانهای تاثیر گذار تحت مدیریت عالی رهبر معظم انقلاب قرار دارند که تا حدودی توطئه حضور نمایندگان دشمنان نظام اسلامی را خنثی کردند فلذا مبارزه با حضور گسترده اشرار و تروریستهای حیوان صفت در کشورهای همسایه و مبارزه با نفوذیهای داخلی در نظام اسلامی که بجز ضررو زیانهای نجومی که به کشور و مردم تحمیل کردند واقعا کشور را از سقوط حتمی در دره مخوفی که دشمنان خارجی و داخلی ایجاد کردند نجات دادند که بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.
البته همینکه نیروهای الهی و جوانمرد و وطن پرست شاغل در ارگانهای تحت مدیریت عالی رهبر معظم انقلاب بدانند علاوه بر اجر معنوی و اخروی که نزد حق تعالی میباشد ، مردم از ایثار و فداکاری ایشان مطلع و بسیار قدردان هستند که موجب تشویق و ارتقاء روحیه ایشان خواهد شد تا در انتخابات آینده به نامزدهای اصلح و مومن و دلسوز مردم رای بدهند.
سلام از جانبازان ۲۰% هستم ۴ ساله بیکارم بنیاد شهید هم هیچ کاری برامون نمیکنه واقعا به سختی و مشقت زندگیمون داره میگذره اجاره نشینم با ماهی ۶۰۰۰۰۰ هزارتومان بارها بنیاد شهید رفتم برای اینکه برای کار جایی معرفی کنه متاسفانه می گن کار از دستشون بر نمیاد یکساله که تصادف کردم و واقعا خانه نشین شدم نمی دونم چکار کنم لطفا مشکلات ما را منعکس کنید تشکر
مسئولین بی عرضه ما کجایند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi