شناسه خبر : 67451
شنبه 01 تير 1398 , 16:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کویتی‌ها به اقتدار رهبر انقلاب مباهات کردند


تعدادی از شخصیت‌های سرشناس کویتی با درج مطالبی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به پاسخ قاطع و مصمم حضرت آیت الله خامنه‌ای به پیام اخیر رئیس جمهور آمریکا ابراز مباهات و افتخار کردند.

به گزارش  مهر، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در کویت، احمد الملیفی، وزیر پیشین دادگستری و علوم و آموزش عالی دولت کویت طی مطلبی نوشت: «مواضع ما نسبت به سیاست‌های ایران در منطقه هرچه باشد، باشد، اما باید بگویم که ملت ایران جا دارد به داشتن چنین رهبری در سطح بین المللی بر خود ببالد. ترامپ جز این زبان چیز دیگری نمیفهمد و فقط برای چنین شخصیت‌هایی احترام قائل می‌شود.»

 



فیصل الدویسان نماینده سابق مجلس الامه کویت نوشت: «دیروز عبیدالله بن زیاد در کربلا به امام حسین (ع) نامه نوشت و به عمر سعد داد تا از امام جوابش را بگیرد. و امام فرمود: پاسخی ندارم. امروز تاریخ مجدداً تکرار می‌شود ولی از زبان امام خامنه‌ای (به او پاسخ نمی‌دهم).»

یاسر الصالح استاد دانشگاه کویت در توئیت خود نوشت: «ترامپ یک فرد شرور و دروغگوست و این عین توصیف امام خامنه‌ای است. ترامپ که از امام خامنه‌ای سیلی محکمی خورده بخاطر تحویل نگرفتن پیامش و امتناع رهبری از هرگونه پاسخ اکنون منکر ارسال پیام شده است!»

مطبوعات کویت نیزاظهارات مقام معظم رهبری در مورد مخالفت با هر گونه گفت‌وگو با رییس جمهور فعلی آمریکا و خودداری از دریافت پیام وی را در نخستین صفحات خود با عناوین درشت منعکس کردند.

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi