شناسه خبر : 67487
یکشنبه 02 تير 1398 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماز جماعت در اعتراض به تخریب خانه ها

مردم فلسطین ساکن این محله در اعتراض به خبر تخریب خانه های فلسطین این نماز را برگزار کردند.

به گزارش palinfo، صدها نفر از مردم فلسطین در محله صور باهر شهر بیت المقدس روز جمعه نماز جماعت اعتراضی برگزار کردند. مردم فلسطین ساکن این محله در اعتراض به خبر تخریب خانه های فلسطین این نماز را برگزار کردند.

 

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر بسیاری از خانه های فلسطینی را به بهانه های مختلف تخریب می کنند. فلسطینی ها برای جلوگیری از این تخریب ها نماز جمعه را در معابر و خیابان برگزار کردند.

 

منابع فلسطینی از پروژه اخیر صهیونیستها مبنی بر تخریب محله های فلسطینی در حومه شهر قدس خبر داده بودند. حالا دادگاه اسرائیلی به تخریب خانه های فلسطینی در صورباهر رای داده است.

 

اسرائیل از سال 2004 تاکنون با تخریب بیش از 900 واحد مسکونی در قدس شرقی اشغالی2927 فلسطینی را بی‌خانمان کرده است.

 

صهیونیست ها در آغاز اشغال فلسطین به زور سلاح و با کشتار ، فلسطینیان را مجبور به مهاجرت از شهر و دیار خود کردند اما عملکرد آنها در شهر قدس به گونه ای بوده است که فلسطینیان را با تحت فشار قرار دادن مجبور کنند خودشان از سرزمین مادری، کوچ کنند.

منبع: شبستان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi