شناسه خبر : 67518
یکشنبه 02 تير 1398 , 17:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم فارس میزبان ۱۰ شهید

 مراسم تشییع غلامعلی خاوری، حسین علیزاده و محمد امینی، شهیدان مدافع حرم و تشییع نمادین ۵۱ شهید جاوید‌الاثر افغان، ۳ شهید مدافع حرم جاویدالاثر ایرانی و ۱۳ شهید گمنام دفاع مقدس در مشهد

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، مردم استان فارس میزبان پیکرهای مطهر ۱۰ شهید از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم خواهند بود.

بعد از برگزار مراسم استقبال و وداع با شهدا در شیراز، هر یک از این شهدا به سمت نقاط از پیش تعیین شده برای تشییع و تدفین، بدرقه می‌شوند.

برای تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهیدان مرتضی فیروزی‌فرد، کرامت‌الله کاتبی و سیدمحمود موسوی‌ نژاد به شهرستان جهرم، شهیدان کریم مبرز و غلامحسین دادنام به شهر اشکنان شهرستان لامرد، شهید محمدجعفر حاجی ستار به شهرستان استهبان اعزام خواهد شد.

همچنین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در چاهورز شهرستان لامرد و شهید آصف امیری به همراه یک شهید گمنام نیز در شیراز تشییع و تدفین خواهند شد.

شهید آصف امیری، از شهدای مدافع حرم است.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi