شناسه خبر : 67550
چهارشنبه 12 تير 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت و مجلس به ۴۲ قانون مربوط به ایثارگران عمل نمی‌کند

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از وجود ۴۲ مورد مصوبه ایثارگری که دولت و بنیاد شهید به آنها عمل نکرده است خبر داد...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از وجود 42 مورد مصوبه ایثارگری که دولت و بنیاد شهید به آنها عمل نکرده است خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما از مجلس، حجت الاسلام حسن نوروزی با اشاره به برخی مشکلات جامعه ایثارگری از جمله اجرای ناقص بیمه تکمیلی، کمبود دارو و ویلچر برای جانبازان، تاکید کرد: در گزارشی که از سوی نمایندگان ایثارگر مجلس به رئیس قوه قضائیه در قالب نامه ارسال شده است به 42 مورد مصوبه ایثارگری اشاره شده است که دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران به آنها عمل نکرده است و در این خصوص منتظر پاسخ هیئت رئیسه مجلس هستیم.

نوروزی در حاشیه جلسه علنی مجلس خاطرنشان کرد: مخالفت با قانون و فرار از قانون در کشور ما هرازچندگاهی مشاهده می شود و متاسفانه این موضوع در بنیاد شهید و امور ایثارگران اخیرا مشاهده شده است و افرادی که در پست های بالایی قرار دارند با اینکه بازنشسته شده اند ترخیص نشده اند و آنها را نگه داشته اند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از دور زدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان توسط ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد کرد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه خط مشی نامناسب، دچار این تخلف شده است و متاسفانه به بسیاری از قوانین ایثارگری عمل نمی کند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تاکید کرد: متاسفانه بنیاد شهید با وجود مصوبات مجلس، موضوع بیمه تکمیلی و مشکلات آن را به جد پیگیری نمی کند و مسائلی که در رابطه با ایثارگران در دیوان عدالت جریان دارد را مورد توجه قرار نمی دهد در حالی که ریاست بنیاد، معاون حقوقی و ... آن باید ورود کرده و از حق جامعه ایثارگری دفاع کند، اما دفاع نمی کند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با اشاره به  فراخوان مجلس برای حضور شهیدی و پاسخگویی به سوالات نمایندگان ایثارگر یادآور شد: نزدیک به یک ماه است که در این مورد خواستار حضور و پاسخگویی آقای شهیدی در خصوص مسائل و مشکلات ایثارگران و بنیاد هستیم اما متاسفانه ایشان حضور پیدا نمی کند، حتی معاونان ایشان حضور پیدا نکرده اند و علت عدم حضور، بیماری آقای شهیدی عنوان شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران خاطرنشان کرد: آقای شهیدی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید باید در جلسات هیئت وزیران حضور پیدا کرده و از حق و حقوق ایثارگران دفاع کرده و جلوی مشکلات را بگیرد اما اخیرا شاهد این موضوع نیستیم.

https://www.iranjib.ir/uploads/49667.jpg

پیشکسوتان ایثار و شهادت در شرایط سخت

امیر خجسته، نماینده ایثارگر مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنیاد شهید در شرایطی قرار گرفته است که نهایت ضعف و ناتوانی را به رخ ایثارگران می کشد، اظهارداشت: بکارگیری نیروهای بازنشسته در بنیاد شهید یک موضوع جزئی است و متاسفانه در کنار آن  هزار و یک نوع اتفاق روی می دهد که باعث نارضایتی های شدیدی در جامعه ایثارگری شده است.

وی ادامه داد: بحث معیشت، مسکن، دارو، درمان و... از جمله مسائلی است که طی این مدت همچنان لاینحل مانده است و متاسفانه در هیچ شرایطی از تاریخ تاسیس بنیاد شهید، این نهاد در چنین شرایط بدی قرار نگرفته است. آقای شهیدی یک تصمیم جدی برای حل این مشکلات نمی گیرد و سکوت کرده است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم ادامه داد: کسانی که پیشکسوت جبهه و جنگ هستند، امروز در شرایط سخت معیشتی، بهداشتی و درمانی قرار گرفته اند؛ متاسفانه شاهد اتخاذ سیاست نابودی ایثارگران در این نهاد انقلابی هستیم.

نماینده ایثاگر دوره های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با بیان برخی از مشکلات در جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: برای مثال یک جانباز قطع پا که احتیاج ضروری به پای مصنوعی دارد، برای خرید پروتز آن باید اقدام به جمع آوری پول کند و این شایسته ایثارگران نیست.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بی توجهی مدیریت بنیاد شهید به ایثارگران از جمله بیمه تکمیلی، دارو، درمان، مسائل آموزشی و...باعث ایجاد نارضایتی شدیدی در بین آحاد جامعه ایثارگری شده است و متاسفانه بنیاد از شرایطی که قبلا داشت اکنون فاصله گرفته و در شرایط ضعف و نابودی قرار گرفته است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال برکناری رئیس فعلی بنیاد شهید تاکید کرد: قرار است در این مورد اتفاقاتی بیفتد و ما منتظر این اتفاقات هستیم.

وی در این خصوص به جمع آوری امضا برای سوال از رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در این خصوص گفته شده است این موضوع تا تعیین تکلیف ریاست بنیاد مسکوت بماند و به همین خاطر ما در حال حاضر سکوت کرده ایم.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR9H5aAWoKKUW5PmJaXUChMymFJBr7Pfj1C6FnN7ibyf-lKlmfX

کمبود بودجه فقط مختص بنیاد نیست

محمد علی پورمختاری نماینده مردم کبوترآهنگ و عضو کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی بااشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات مالی دستگاه های دولتی، از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، در خصوص وضعیت نابسامان خدمات دهی به ایثارگران تصریح کرد: البته مسئولان بنیاد شهید درست می گویند و یک مقدار معضل تامین بودجه و اعتبار وجود دارد، هر چند که نمایندگان مجلس در قانون برنامه هشتم توسعه تقریبا بیشتر احکام قانون جامع خدمات رسانی و سایر قوانینی که ناظر بر خدمات دهی به ایثارگران است را به تصویب رساندند که بعضی از آنها متاسفانه اجرا نمی شود و نیازمند بودجه و اعتبار خاص است که تامین نمی شود.

وی اضافه کرد: بدون وجود بودجه و تامین اعتبار، بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرایی کردن مصوبات دولت و مجلس نمی تواند کاری کند و این یک واقعیت است.

پورمختار در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که از وی پرسید مگر مجلس ردیف بودجه  و منابع اعتباری را برای مصوبات ایثارگری تعیین نکرده است، گفت: مجلس ردیف در نظر نمی گیرد، بلکه حکم می دهد و ردیف در لایحه بودجه باید آورده شود. آنچه که در لایحه بودجه آورده می شود به لحاظ اینکه بعضا با پیش بینی های درآمدی دولت همخوانی ندارد و محقق هم نمی شود، طبیعی است که قابل تامین نباشد و این موضوع فقط مختص ایثارگران نیست، بلکه به صورت کلی است.

عضو کمیسیون قضایی ادامه داد: به طور مثال در مورد بودجه 98 دولت پیشنهادی که به مجلس داد بر مبنای 407 هزار میلیارد تومان بود که مجلس آن را به 437 هزار میلیارد تومان تغییر داد؛ اما با وجود این، دولت معتقد بود که نمی تواند درآمد آن را تامین کند و این 30 هزار میلیارد تومان اضافی بین همه دستگاه ها از جمله بنیاد سرشکن خواهد شد که از جمله، در ارائه خدمات بهتر و شایسته به ایثارگران تاکنون خود را نشان داده است.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در خصوص بروز نابسامانی در ارائه خدمات بیمه تکمیلی به ایثارگران متذکر شد: بیمه تکمیلی ایثارگران یک تکلیف است و بنیاد باید آن را به نحو احسن انجام دهد و دولت هم پول آن را می دهد و بنیاد برای انجام آن احتیاج به پول نقد ندارد؛ به اعتقاد من همانند سایر دستگاه ها که بیمه تکمیلی دارند باید به طور کامل اجرایی شود.

پورمختار در پایان تاکید کرد: اجرای بیمه تکمیلی ایثارگران جزو وظایف بنیاد شهید  و امور ایثارگران است  و بر مبنای آن باید این نهاد آن را اجرایی و موانع پیش رو را برطرف کند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
خلاصه اینکه ایثارگران محترم بنیاد ایثارگران اداره ای پکیده از نظر مدیریت و امور مالی است /// با امید روزی که انحلال بنیاد اعلام و جانبازان و خانواده شهدا به مراکز اعزام کننده معرفی شوند
با سلام
متاسفانه مطالبات بازنشستگی سال ۹۵ بعد از گذشت حدودا ۳ سال پرداخت نشده و مشخص نیست که چه زمانی قراره واریز بشه ..........
بنیاد کمبود بودجه ندارند، بلکه توزیع نا عادلانه بودجه و مدیریت های نا کارآمد دارد .
سلام.ماده 38که برای خیلی ازجانبازان حالت اشتغال اجراءنشده وبه فراموشی سپرده شد!
سلام تا سیستم داخلی بنیاد درست نشود این مشکلات است
بنیاد شهید در یک اقدام خودسرانه بدون در نظر گرفتن قوانین و مصوبات مجلس اعضای خانواده و پدران و مادران جانبازان و ایثارگران را از پوشش بیمه تکمیلی خارج و به قول خودشان در بلک لیست قرار داده اند و دلیل آن را کسری بودجه عنوان می کنند . آیا تاوان اختلاس و دزدی از بیت المال و حق الناس را باید جانبازان و خانواده آنان بپردازند . دوباره مشکلات جدید برای جانبازان .
اقای نوروزی جرا تاریخ اجرای ی مقطع رزمندگان از سال ۹۸ اجرا شده ایا می دانید در حق هزاران رزمنده ظلم وبی عدالتی شده وعمدا از حق قانونی خودشان محرون شدن ایا این عدالته؟؟؟؟؟
با سلام
جانبازان معزز روزی فکر می کردند وقتی ریاست بنیاد و نماینده ولی فقیه یک نفر باشد روند رسیدگی بهتر خواهد شد ولی متاسفانه نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر نیز شده است...
جناب آقای شهیدی متاسفانه در حوزه ریاستی خود کاری انجام نداده و باید ایشان بروند و کسی که درد جانبازان را متوجه می شود حایگزین شود...
به نظر من سردار شریفی بهترین گزینه برای این امر است البته در صورتی که یک نفر مثل خود سردار جایگزین ایشان در حوزه ایثارگران در سپاه شود...
مهمترین موضوع در بنیاد باید در حوزه معیشت و درمان(بیمه تکمیلی) و مسکن و امور رفاهی هست که متاسفانه تا بحال کار خوبی درست انجام نگرفته...
این وام مسکن هم در کل دوایی از بعض جانبازان دوا نمی کند زیرا وقتی جانبازان و در حال حاضر ایثارگران بودجه ای برای خرید نداشته باشند یا وام را می فروشند و یا از طریق اقوام منزل صوری می خرند...در کل منزلی گیرشان نمی آید...باید تعاونی مسکن ایجاد شود و طبق مصوبه دولت طی 5 سال ایثارگران صاحب خانه شوند بصورت واقعی...
بیمه تکمیلی ایثارگران بی در و پیکر شده و باید ساماندهی شوند...بنیاد می گوید مشکل نبود بودجه برای دیگرا دستگاهها است ولی متاسفانه برای جانبازان خود بنیاد معضل بیشتر است...
قانون خدمات رانی بعد از سالها اعلام و قرار شد اجرایی شوند ولی متاسفانه مهمترین امر آن که مواد 38 است برای جانبازان بسیجی و وظیفه اجرایی نشده که باید اجرایی شود...
چرا بنیاد در ارائه بودجه به دولت و مجلس کوتاهی می کنند در صورتی که نسبت به سال قبل حاسبه کنید متوجه می شوید چند خانواده جانباز و شهید به بنیاد اضافه شده است...
و موارد دیگر...
امیدوارم کمی بفهمند چه می کنند...
قبلا فقط توی مراکز استانها بنیاد بود و خدمات رسانی عالی بود الان امدند توی هر شهر و روستا بنیاد شهید ساختند و ده ها کارمند استخدام کردند کارمندان بنیاد از سر بیکاری نمی دانند با گوشی بازی کنند یا جدول حل کنند،،،کارمندان به جانبازان برخورد شایسته ای ندارند ،،نبود مدیریت باعث نابودی بودجه میگردد
إي كلامك صحّ مع للأسف
آقا انتخابات نزدیک است همه از خواب بیدار شدند فعلا ببیننید یک مقطع تحصیلی رزمندگان وبند ذ ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه و تبصره ذیل آن را که برنامه وبودجه جلویش راگرفته اگر توانستید عملی کنید ما ایثارگران در خدمت خدمتگزاران هستیم
انشا الله روز قیامت دولت ونمایندگانی که به رزمندگان بازنشسته سال 96و97 ظلم کردند یک مقطع تحصیلی برای آن ها به عمد واز سر ظلم واجحاف اجرا نکردند را درصفی مشاهده کنیم که صدام جهت محاکمه در آن صف قرار دارد چرا که شما شریک صدام هستید.
آقایانی که سردمدارحمایت از حقوق رزمندگان هستید لطفا بفر ماید کدامیک ازمصوبات راتمام وکمالبه اجرارسانه اید؟تا ریخ اجرای مقطعتحصیلی رزمندگان یکی از این موارد. وای اگر از پس امروز بود فردایی .من که از حق خودم وخانواده ام نمی گذرم
سلام حضرات نمایندگان خانه ملت چه شده است شمارا چرا فقط درسال پایانی همه اش دَم ازجانبازان میزنین درطول 3سال گذشته چراسکوت کرده مگر شهیدی همان شهیدی 3سال قبل نیست اصلاً مگرپرزیدنت فریدون همان پرزیدنت 3سال پیش نیست بنده باره وبارها گفته ونوشته ام خودشمابه اصطلاح نمایندگان مردم که درخانه ملت نشسته اید جزاینست که درطول 3سال گذشته که بهبه وچهچه اتان درخصوص خدمات دولت به اصطلاح تدبیر وامیدو متولی امورایثارگران که گوش زمینیان وافلاکیان را کر نموده حال دُم خروس را باورکنیم یاقسم حضرت عبّاس را من که نه سوادی دارم نه سیاست حالیمه ولی ازشما به اصطلاح نمایندگان بهتردانسته که دولت پرزیدنت فریدون معاویه صفتانه همه رو گول زد ودشمنیش باایثارگران هم از همون دوره اولش مشخص بودنمایندگان خانه ملت کار شماها تنها تصویب قوانین نیست بلکه کار اصلیتان نظارت برحُسن اجرای قوانین بر وزارتخانه ها ودیگردوائردولتی وحتی خصوصی بوده وهست وخواهدبودوهرجاهم که دیدید فردی یا افرادی ازرئیس جمهوربگیرتا معاون یکی ازادارات دولتی ویانهادها وسازمان های خصوصی به مرّقانون عمل نکرد گوشش را گرفته پیچانده واخراجش کنیدچرا وقتی که ادلّه کافی واسنادمعتبرحتی درخصوص پرزیدنت فریدون دارین دست روی دست گذاشته وبه مجلس نکشانده واستیضاحش نمیکنید میدانیدچرا چون ازآینده سیاسی خودتون میترسین از اینکه دوربعدی به مجلس راه پیدانکرده وباخودمیگوئیدملت رو ول کن خودتو بستگانت رو بچسب اگربادولت دربیفتم دیگه بایدخانه نشین بشم واینست که نوکرم چاکرم رئیس جمهور و این معاون و اون وزیر شده که لا اقل به مجلس راه پیدانکرده حداقلش فرمانداری کاره ای بشوم الانم در این حدوداً یک ماه گذشته همه به اصطلاح نمایندگان شده این دایه مهربانتراز مادر ولی دیگرحنایتان رنگی نداره ازطرفی درهمین مدّت چکارکردین به قول خودتون همه تون ازرئیس بنیادشهیدگله مندید البته در واقع ریا وتزویرمیکنیدکه اگرغیرازاین بود بایستی درهمین مدت ایشون رو ازتکیه که چه عرض شوداز لم دادن بر صندلی ریاست بنیادشهیدوامورایثارگران عزل میکردید ،بله حضرات همه اش تزویر همه اش مسامحه در واقع این جامعه هدف هست که نه تنهاازشهیدی که ازکل دولت جناب روحانی گله مندیم ولی بازهم من معلول من خانواده شهید من آزاده از فردای شما میترسیم که ثروت ملت رو پول بیت والمال رو دادین به بستگانتان و وقتی بخاک میسپارندتان فشارقبر رو چطور تحمل خواهیدکرد مگر اینکه ایمان واعتقادی نداشته باشیدولی اینراکه حتماً میدانیدواز روز برایتان روشنترتاریخ درباره تان چه خواهدنوشت وآیندگان چگونه قضاوتتان خواهندکرد لطفاً درخلوت خودتان کلاهتان راقاضی خود کنید،فقط بایدبگویم بنازم رهبرم سیدعلی را که دراین عصرچون رهبرم در سرتاسر گیتی وجودنداردخداونددرپناه خودش حفظش فرماید،التماس دعا ازمسئولین نه از روُسا
برای چند مین بار می گویم به فکیر اخرت باشید ای نمایندگان وای دولت چون انروز باید جواب بدهید چطور می خواهید جواب حق الناس ها رابدهید بیایید این لایه مقطع تحصیلی برای رزمندگان بازنشسته را اجرا کنید
تاریخ ضرب العجل بنیاد پایان یافته ، ایثارگران چقدر دیگر باید تحمل کنند
لطفا کاری کنید
اگر .اگر.اگر دولت جمهوری (اسلامی) دولت عدالت محور است!!! چرا زمان اجرای مقطع تحصیلی رزمندگان را درست اعمال نمی کند؟ چرا؟ پس می توان گفت......
مسئولین کسانی که باابرو وحرمت رزمندگان بازی میکنن قانون تصویب ویک سال ونیم اجراکردن ما با اعتماد به قانون تصویب شده بخاطر مشغله کاری انصراف از دانشگاه دادیم چون قانون برایمان اجرا شده بود اخر فریب مان دادید لغو کردین وآقای انصاری باید خجالت بکشه ۱۰ سال از من بزرگتر است دم عیدی بازنشستمان کردن در صورتی که حق قانونی ما بوده ۳۵ سال خدمت کنیم تاریخ اجرا از سال ۹۸ بزرگترین ظلم وبیعدالتی وتبعیض آشکار بعد سی سال درحق رزمندگان میباشد ما از حق خود نخواهیم گذشت و واگزارتان میکنیم
آقانوروزی باید اجرا شود ودولت اجرا نمی کند فقط حرف زدن که نیست تو خدا کسانی که قانون اجرا نمی کنن باید معاکمه بشن ماراباز گردانید وگرنه حق الناس بر گردنشان هم همین دنیا وهم ان دنیا گریبانتان را خواهد گرفت حاجی عدالت عدالت عدالت
آقا همسران شاغل شهدا، جانبازان و آزادگان که متقاضی بهره مندی از سنوات ارفاقی موضوع ماده 24 قانون جامع هستند، بازنشستگی ارفاقی همسران جانبازان زیر 50 در صد چی شد ؟
سلام عزیزان مسئولین و کسانی که راه راست را برای من وامسال من آموختند و می آموزید قانون تصویب می کنید مجری قانون هستید به قانون عمل نمی کنید وای به این مملکت وای به این ملت چطور برای یک شهروند معمولی قانون است ولی برای شما نیست در حال و در آینده هرکس به قانون عمل نکند و گرفتار شود پاسخگو و مسئلیتش با شما ست با ید در پیشگاه خداوند جوابگو باشید
هیهات منا الذله.ما رزمندگان بازنشسته سال 96و97حقمان را از شما دولت ضد رزمنده میگیریم شرم کنید ازخدا شما دارید حق ولی نعمت خود را به اجحاف نمی دهید .بنا بر احادیث سه کار هست که خداوند سزای آن را در همین دنیا می دهد یکی از آن ها ظلم وستم هست پس بترسید تا گرفتار عقوبت الهی نشدید اجرای یک مقطع تحصیلی فروردین 96 قرار دهید.
فاشنیوز عزیز یک واقعیت تلخ اما حقیقی را عرض میکنم امیدوارم چاپ بشود تا شاید بزرگ مردان مسئول بنیاد کمی تفکر واندیشه ای داشته باشند استان خراسان شمالی با جمعیتی نزدیک به چندین هزار جانباز وایثارگر فقط با یک نفر پزشک متخصص قلب قرارداد بیمه تکمیلی داشت که ان هم چند ماهه لقو قرارداد شده ودیگر بیمار را ازاد میپذیرد پیگیری شد واز مسئولین تقاضای رسیدگی شد اما مسئئول مربوطه میفرمایند چون بنیاد مرکز بموقع اعتبارات به بیمه دی نمیدهد لذا دکترها یک طرفه لغو قرارداد می کنند اما چرا وچه کسی باید این مشکلات حلش کنه خدا میداند البته در دولت تدبیر وامید تازه گی رسم شده مسئولینی که باید پاسخگو باشند هم مطالبه گر شده اند تا اعتراض میکنیم این عزیزان بیشتر به بالادستی های خود معترض هستند تا حل مشکل البته این مخصوص پزشک فلب نیست تازه گیها خیلی از پزشکان یک طرفه رفته اند جالب اینکه بیمه دی هم بدش نمی اید وپیگیر جایگزین ویا تمدید هم نیست به نظر بنیاد شهید محترمانه از ارائه خدمات سرباز می زند بهانه کمبود اعتبارات دلیلی خوبیست اما مگر دولت محترم بودجه را در مجلس مصوب نکرد وسرفصلش مشخص نیست ایا جناب حاج اقای شهیدی نمیتوانند از اقای توبخت اعتبار مصوب بگیرند نکند سازمان برنامه وبودجه هم جانبازان وایثارگران را تحریم نموده فرق تحریم های ظالمانه امریکا بر علیه ملت ازاده ایران با تحریم وندادن اعتبارات بیمه تکمیلی جانبازان در چیست ایا فشار بر خانواده های جانبازان وایثارگران پذیرفته است ایا وقتش نشده یک بار برای همیشه این مشکلات حل بشود یا اعتبارات بموقع داده شود ویا بهتر نیست دولت مصوبه خود را لغو بفرمایند تا تکلیف ماها روشن بشود
سلام من همسر رزمنده هستم این بی عدالتی که در حق رزمندگان داوطلب کردن وتاریخ اجرا ی مقطع سال ۹۸ اجرا کر دن هرگز از این حق قانونی نخواهیم گذشت وانگشتانم را قطع می کنم وهرگز رای نخواهم داد چون بارای دادنم دربی عدالتی وظلم شما در حق هزاران رزمنده شریک میشوم دیگه رای به شما نمایندگان نخواهم داد
جانبازان معزز تا انجمن حقیقی نداشته باشید هیچ کدام از خواسته های قانونی شما براورده نخواهد شد.نداشتن تشکل های قوی جانبازی حقوق شمارا همچنان دور از دسترس قرار مدهد،تا به کی انفعال و به امید واهی و اخلاقمندشدن مسئولین زرپرست خواهید نشست،تا کمر همت نبندید همین آشست و کاسه.آخر برادر من شهیدی نه علم مدیریت دارد و نه عالم پزشک است.کل سواد ایشان در خصوص علوم قدیمه است که شامل اقتصاد،پزشکی،اجتماع،وفرهنگ،عصاو وویلچر ....نمیشود
ای آقایان به فکر جایگاه خودشان هستند بعضا لباس علی(ع) را پوشیده اند ومنصب ایشان را اشغال کرده اند وبویی از عدالت علی(ع) را استشمام نکرده اند .بعداز بعد از ۱۶ ماه بلا تکلیفی ،مقطع تحصیلی رزمندگان را به سود خودشان اجرا کردند.حق ما وخانواده هایمان را ضایع کردند.ما برای حفظ شرافت وناموس ووطنمان جنگیدیم ،میشه بفرمایید شما برای چه حق مارا ضایع می کنید؟
نان خشک کپک زده نخورده اند.سرمای۲۰درجه زیر صفر کردستان را حس نکرده اند،۷۲ساعت بی حرکت در نیم متر مربع جا شبها را به صبح وصبح هارا به شب سر نکرده اند،با حلب روغن نباتی آب گرم کردن وحمام کردن رادرون چادر در سرمای جان سوز ارتفاعات گرده رش عراق را تجربه نکرده اند،یک شب تا به صبح را در آغوش سه شهید نخوا بیده اند،و.و.و.وو.و......حالا یک مقطع تحصیلی می خواهند بدهند هزار ویک بهانه می آورند.وای اگر خدای نکرده جنگ بشود.ببینیم که هرکدام به سوراخی بخزند
سلام تازمانی که حق قانونی که خودشما نمایندگان تصویب کرده و ما به قانون شما اعتماد کردیم وگر نه ارشد می گرفیتم مارا از حق قانونی محروم کردین این حق الناس بر گردنتان هرگز نخواهیم بخشید باید مارا باز گردانن وگرنه هرگز به شما وامثال شما رای نخواهیم داد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi