شناسه خبر : 67552
دوشنبه 03 تير 1398 , 12:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جواب دندان‌شکن به آمریکایی‌ها تکرار پذیر است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همگان ساقط شدن هواپیمای بدون سرنشنین آمریکا را دیدند و به جرأت می‌گوییم این جواب دندان شکن همواره به صورت متناوب و تکرارپذیر خواهد بود و دشمن این را می‌داند.

به  گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو از مراکز دانشگاهی و صنعت دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح مستقر در استان فارس بازدید کرد.

وی با تاکید بر این موضوع که امروزه شاهد موفقیت‌ها و دستاورد‌های جدید این مجموعه ارزشمند هستیم، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در مجموعه‌های نیروی انسانی وزارت دفاع به ویژه جوانان عزیز باعث بالا رفتن روحیه و امید به آینده روشن‌تر شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به توفیق شرفیابی اخیر خدمت فرماندهی معظم کل قوا، گفت: در این دیدار با ارزش، معظم‌له بر بالا بردن میزان آمادگی در تمام سطوح تاکید و فرمودند: نیروی دریایی ارتش به واسطه دارا بودن یگان‌های سنگین که می‌تواند در عمق و مسافت‌های طولانی مور استفاده قرار گیرد و همچنین با توجه به اوضاع پیچیده و حساس پیرامون جمهوری اسلامی ایران که البته خیلی هم تازگی ندارد، بی‌شک نوک پیکان تهدیدات دشمن نیرو‌های دریایی و به ویژه نیروی دریایی ارتش است.

وی در ادامه به موضوع مهم مصونیت بخشی به یگان‌های شناور پرداخت و عنوان کرد: صحنه رزم دریا که شامل رزم سطحی، زیرسطحی و پروازی می‌شود، به این معناست که یکان‌های سطحی بتوانند در برابر حملات دشمن از خود دفاع کرده و این تفاوت عمده صحنه رزم در دریا با سایر صحنه‌های جنگ است.

امیر خانزادی ادامه داد: امروز شاهد این تجهیزات راهبردی در بخش سونار و سنجنده‌های زیر آبی در مجموعه دانشگاهی مالک اشتر هستیم که می‌تواند صحنه‌های نبرد در زیر آب را پایش و در صورت خطا، دشمن را در زیر آب شناسایی و با تسلیحات یگان‌های شناور که در اختیار دارند آن‌ها را غافلگیر کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: صنعت دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز محصولات جدید را به نیروی دریایی ارتش معرفی کرد که می‌تواند مصونیت بخشی در یگان‌های شناور در لایه‌های مختلف دفاعی و مکانیزه را فراهم کند و این برای نداجا خیلی ارزشمند است.

وی اظهار کرد: امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که اگر صحبتی از جنگ اراده‌ها می‌شود بی شک بخش عظیمی از آن استفاده از ظرفیت‌های بومی است که به دست جوانان و فرزندان این مملکت ایجاد شده است.

امیر دریادار حسین خانزادی با اشاره به توانمندی‌های نیرو‌های مسلح که طی روز‌های اخیر به نمایش گذاشته شد، بیان کرد: دشمن پیشرفته‌ترین، هوشمند‌ترین و پیچیده‌ترین هواپیمای گشت و شناسایی خود را به منطقه ممنوعه اعزام و همگان ساقط شدن این فروند هواپیمای بدون سرنشنین را دیدند و به جرأت می‌گوییم این جواب دندان شکن همواره به صورت متناوب تکرارپذیر خواهد بود و دشمن این را می‌داند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، گفت: با اتکا به فرزندان و جوانان انقلابی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم با اقتدار روی پای خود بایستیم و امنیت منطقه را برقرار و دست دشمن را از این منطقه کوتاه کنیم؛ بنابراین گزارش، امیر دریادار حسین خانزادی به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان نداجا باحضور در استان فارس ضمن حضور در مجتمع دانشگاهی علوم و فناوری هوادریای مالک اشتر، از صنعت تولید دفاعی صنایع دفاع تسلیحات شهدای فجر و همچنین گروه صنایع دریایی شهید صفایی بازدید و از نزدیک روند ساخت یگان‌های نیروی دریایی ارتش را مورد بررسی قرار داد.

منبع: جوان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi