شناسه خبر : 67562
دوشنبه 03 تير 1398 , 13:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگذارید تاریخ مظلومیت شیعه تکرار شود

 

در وصیتنامه شهید جانباز سید مجتبی علمدار آمده است:اولین وصیت من به شما راجع به نماز است چیزی را که فردای قیامت به آن رسیدگی می کنند نماز است پس سعی کنید در حد توانتان نمازهایتان را سر وقت بخوانید و قبل از شروع نماز از خداوند منان توفیق حضور قلب و خضوع در نماز طلب کنید. به همه شما وصیت می کنم همه شمایی که این صفحه را می خوانید قرآن را بیشتر بخوانید بیشتر بشناسید بیشتر عشق بورزید بیشتر معرفت به قرآن داشته باشید بیشتر دردهایتان را با قرآن درمان کنید سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد نه زینت دکورها و طاقچه های منزلتان بهتر است قرآن را زینت قلبتان کنید. به دوستان و برادران عزیزم وصیت می کنم کاری نکنند که صدای غربت فرزند فاطمه سلام الله علیها (مقام معظم رهبری) را که همان ناله غریبانه فاطمه سلام الله علیها خواهد بود به گوش برسد همان طوری که زمان امام خمینی رضوان الله علیه گوش به فرمان بودید و در صحنه های انقلاب حاضر و آماده ایثار از جان و مال و زندگی جهت هر چه بارورتر شدن درخت تنومند اسلام ناب که ۱۴۰۰ سال پیش بدست توانای خاتم پیغمبران محمد بن عبدالله صل الله علیه و آله کاشته شده و با خون فاطمه زهرا سلام الله علیها بین درب و دیوار و عرق خون آلود پیشانی حیدر، جگر پاره امام حسن علیه السلام در میان تشت، بدن پاره پاره و رگ بریده حلقوم ابی عبدالله علیه السلام و خونهای جاری شده از ابدان شهدای کربلا و کربلای ایران آبیاری شد، باشید و نگذارید که آن واقعه تکرار شود! حتما می پرسید کدام واقعه؟ همان واقعه ای که بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها نیمه دل شب دست به دعا بردارد که اللهم عجل وفاتی. همان واقعه ای که علی علیه السلام از تنهایی با چاه درد دل کند. همان واقعه ای که امام حسن مجتبی علیه السلام را سنگ بزنند و آنقدر مظلوم و غریبش کنند که بعد از مرگش جنازه اش را تیرباران کنند، همان واقعه ای که امام حسین علیه السلام فریاد بزند: هل من ناصر ینصرنی؟ فقط پیکرهای بی سر شهدا تکان بخورد همان واقعه ای که امام صادق علیه السلام بفرمایند: به تعداد انگشتان یک دست یار و یاور واقعی ندارم همان واقعه ای که… و نهایتا همان واقعه ای که امام خمینی رضوان الله علیه بگویند: من جام زهر نوشیده ام و ناله غریبانه (اللهم عجل وفاتی) او فاطمه سلام الله علیها را به گریه آورد.

 

 

شیعه ها مسلمونا، حزب اللهی ها، بسیجی ها و… نگذارید تاریخ مظلومیت شیعه تکرار شود.

بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بستند تا ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند.

وصیت می کنم مرا در گلزار شهدای ساری دفن کنید و تنها امید من که همان دستمال سبزی است که همیشه در مجالس و محافل مذهبی همراه من بوده و به اشک چشم دوستانم متبرک شده را بر روی صورتم بگذارند و قبل از آنکه مرا در قبر بگذارند مداحی داخل قبرم برود و مصیبت جده غریبم فاطمه زهرا سلام الله علیها و جد غریبم حسین علیه السلام را بخواند.                  «به شب اول قبرم نکنم وحشت و ترس / چون در آن لحظه حسین است که مهمان من است». و از مستمعین گرامی می خواهم که اشک چشمشان را داخل قبر من بریزند تا در ظلمت قبر نوری شود و این را باور کنید که از اعماق قلبم می گویم: من از ظلمت قبر و فشار قبر خیلی می ترسم. شما را به حق پنج تن آل عبا علیهم السلام تا می توانید برایم دعا کنید و نماز شب اول قبر را برای من بخوانید و زمانی که زیر تابوت مرا گرفتید بسوی آرامگاه می برید تا می توانید مهدی عجل الله فرجه و فاطمه سلام الله علیها را صدا بزنید …                           «کِی واهمه دارد ز مکافات قیامت/ آنکس که بود در صف محشر به پناهت»

الحقیر سید مجتبی علمدار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi