شناسه خبر : 67568
دوشنبه 03 تير 1398 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استان کرمانشاه از سال ۷۲ به من فرزند شهید کار نداده است!

من تک فرزند شهید هستم که پدرم سال ۶۵شهید شده و تا الان که سال ۹۸ است با مدرک ارشد بی کار هستم از سال ۷۲ تا الان که سال۹۸است دنبال کار هستم. چرا کاری به من نمی دهید؟ مگر پدر من هم مثل بقیه شهید نشده! آیا خون شهید با شهید فرق می کند؟

آیا من پارتی ندارم یا این که بی کسم؟ من هنوز هیچ کس از اعضا خانواده ام از این سهمیه استفاده نکرده اند! یک برادر دارم کارگر کارخانه سیمان است. دو تا خواهر دارم سواد کم دارند و خانه دار هستند و مادرم فوت شده. تنها کسی که داری مدرک است من هستم و چند سال است با مدرک ارشد به بنیاد مراجعه می کنم، جواب سر بالا به من می دهند!

  آنهایی که با پدر من شهید شدند بچه های آنها دارند بازنشست می شوند. عدالت کجاست؟ دین و ایمان رئیس و بزرگان این مملکت کجاست که یک فرزند شهید از سال ۷۲ تا الان سال ۹۸ است دنبال کار باشد با دیپلم و چند سال پیش بامدرک ارشد یعنی از ۲۲سالگی تا الان ۵۰سالم است.

 حق عمر بیهوده رفته ی خودم که این همه در بنیاد ویرم و میایم بدون جواب حق خون بی گناه پدرم در این دنیا و آخرت ازشما و مسئولین این مملکت که این چند سال است سرگردان من می کنید امروز می گوید کار نیست امروز می گوید استخدام نیست یعنی از سال ۷۲تا الان که سال ۹۸است بنیاد کسی استخدام نکرده؟ حتی کارورزی حتی سرایداری!

چرا دروغ می گوید چرا مرا سر می گردانید بگوید شما فرزند شهید نیستی پول دارد. پارتی دارا فرزند شهید هستند. کارت بنیاد ازم بگیرید. تمام. چرا سرگردانم میکنی؟ از شهرستان برو استان از استان میگن برو شهرتان خودت. من از شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه اعتراض دارم.

خواهش میکنم کمکم کنید یا جواب کنید من چند سال عمر دارم که امروز فردا به من می کند صبر کند استخدام استخدام میاید رشته نمی خواهند تا کی سر گردانی لطفا کمکم کنید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام جناب فرزند شهید

ارادت به شما و پدرتان
ولی عزیز گزامی 26 سال وایسادی که بنیاد بهت کار بده؟!
اینهمه سال منتظر چطور شغلی بودی که میگی 26 ساله منتظری؟
پس چطوری زندگی تو گذروندی
اگر تا حالا یه کار خصوصی راه انداخته بودی، به 100 تا جا رسیده بودی
منتظر نشستی و میگی کار باید بهم بدن؟!
اخه من یه پیت بنزین نگرفتم دستم تو بنیاد شهید که کار بهم ندین خودمو آتیش میزنم،یا ۵۰تومن رشوه ندادم،یا برادر و خواهری نداشتم که کارمند بنیاد باشن ببرنم سر کار،بله عدالت با زوره،با پوله،با پارتی بازیه،زمانی که من سال ۷۲دیپلم داشتم سیکلم میبردن سر کار،من یه خانم هستم،ارشد فیزیولوژی هم دارم،منم حقمو میخوام،تا کی بی عدالتی،چرا کسی جواب منو نمیده؟یعنی تو این مملکت به این بزرگی یه کار برای من نیست؟باید بنیاد شهید پاسخگو باشه،تا الان سرکارم گذاشتن،چند تا مدیر بنیاد عوض شد همه شون گفتن ان شاالله سر کار میبریمت،با همین ان شاالله گفتن ها عمرمو به باد دادن،خدا ازشون نگذره،من نه خانواده ضد انقلابی داشتم نه خانواده بی حجاب و فاسدی،هیچ وقتم آدم ریا کار و دورویی نبودم،یه فرزند شهیدی بودم که فقط اسم فرزند شهید روم بوده وگرنه هیچ خیری از این بنیاد بهم نرسیده،حقم ضایع شده،باید رسیدگی کنین منم مثل خیلی از فرزند شهیداییم که پدرشون کشته شد نباید فرق بذارین
سلام من ی خانمم که منطقه کرد نشین و عشایری زندگی میکنم که امکان راه اندازی کاری وجود نداره طی این سالها هر سال به من گفتن شما با سوادی و وام بیکاری و اشتغال بهتون تعلق نمیگیره برو خبرت میکنیم کاری باشه و هنوز بعد چندین سال خبری از کار نشده،حتی برای من و خواهرم بعد از سی سال از شهادت پدرم ۸۷میلیون پاداش پدرمون اومد که بعد از سه سال امروز و فردا از استان گفتن نه ۸۷میلیون شما شده۵میلیون،حتی ی ادم هم تصادف کنه یا به هردلیلی به قتل برسه بازهم دیه بهش تعلق میگیره پدر من که۳۳سال پیش شهید شد تمام سهم خانواده من شد۵میلیون تومن و میگن همینه که هست،هر سال امروز برو چند ماه بعد بیا انشالا اسمت میفرستیم استان برای کار و هنوز خبری نیست.....لطفا پیگیری کنید چند سال دیگه قراره ما هم عین بقیه خانواده های محترم شهدا به حقمون برسیم؟حتی طی این چند سال بخاطر وعده هایی که دادن و منتظر موندم نتونستم بیمه بیکاری برای خودم واریز کنم،همینجور که الان شما جوابم میدین بنیاد شهید شهر و استانمم همینو جواب میدن.باید از کجا پیگیر حقم باشم
برادر عزیز فرزند شهید کارشناسی دارید خود شما گفته اید من پارتی ندارم باید بیکار باشم مشکل 80 میلیون ایران اسلامی تنها مشکلی که مردم را زجر میدهد تبیض طبقاتی میباشد که در این دولت بیشتر از تمام دولت ها بچشم میخورد انقلاب به تنهای مشکل ندارد مشکل از مدیران انهم 50درصد انان با انقلاب عقیده و ایمان خوبی ندارند فقط در حد حرف سخن میگوید وباعث نارضایتی خانواده شهدا و ما جانبازان شده اند و سال به سال هم بدتر میشوند مثل درخت ریشه انان زیاد میشود خداوند ریشه کسانی که برای این مردم بد میخواهند و باعث نارضایتی این مردم میشوند ریشه انان را خشک کن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi